خاطرات مستر همفر ، جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

           

همفر (جاسوس انگلیسی) تقریبا به زبانهای ترکی ،فارسی ، انگلیسی و عربی تسلط داشت و قرآن و تفسیر  و احادیث را تا حد زیادی می دانست .

او به دستور دولت انگلیس، با طرح دوستی و نزدیک شدن به محمد بن عبد الوهاب و تشویق او برای ایجاد فرقه ای جدید، باعث بوجود آمدن وهابیت شد.

 (وهابیت ، در حال حاضر مذهب رسمی کشور عربستان است) . 

در بخشی از  این خاطرات ، بعد از شناسایی نقاط ضعف و قوت مسلمین توسط جاسوسان، وزارت مستعمرات انگلیس(که به وزارت امور خارجه انگلیس تغییر نام داده) راهکارهایی برای توسعه نقاط ضعف و از بین بردن نقاط قوت در بین مسلمین ارائه می دهد که به طور خلاصه به شرح زیر است:

مدرک داشتن1 .برای توسعه نقاط ضعف مسلمین:

* اختلاف بین شیعه و سنی،بین ملت ها و دولت های آنان،بین علماء با حکومت و... را می توان با تکثیر سوء ظن میان آنها هرچه بیشتر دامن زد. می توان کتاب هایی منتشر کرد و در آنها مذاهب را مورد توهین قرار داد و در این راه باید به حد کافی پول صرف نمود.

*عقب افتادگی اقتصادی مسلمین را از راه های آتش زدن کشتزارها،غرق کردن کشتی های تجاری،آتش زدن بازارها،ویران کردن سد ها و نابودی کشتزارها و مناطق مسکونی اطراف آنها بوسیله آب این سدها و ...می توان زیاد تر کرد.

*می توان سردمداران آنان را آلوده به فساد و شراب و قمار و صرف اموال عمومی در امور شخصی نمود تا ثروت کافی برای تهیه اسلحه و اداره لشکر برای آنان نماند.

*باید تبلیغاتی راه انداخت که اسلام در قرآن زنان را تحقیر کرده است.

مدرک داشتن 2.از بین بردن نقاط قوت مسلمین:

*باید کاری کنیم که ملت خواهی (نه امت خواهی) ،وطن پرستی،تبعیضات نژادی و تعصبات تفرقه انداز راه بیفتد و مسلمانان را وادار کنیم که اهمیت بسیاری به تمدن های پیش از اسلامشان بدهند (گفتگوی تمدن ها)

*هر چه بیشتر گسترش دادن شراب ،قمار،فحشاء،گوشت خوک.اگر آشکارا شد که چه بهتر و گر نه مخفیانه.

*باید هرچه بیشتر در کشورهای اسلامی با یهود و مسیحی و مجوس و صبی های مقیم در آنجاهمکاری نمود و برای آنان بودجه ای در نظر گرفت تا مراکز فساد را در میان مسلمین گسترش دهند.

*به هر صورتی شده باید " ربا " را در میان مسلمانان رواج دهیم ،که این عمل علاوه بر آنکه موجب ویرانی اقتصادی آنان خواهد شد،سبب جرات یافتن مسلمانان در مخالفت با قرآن هم خواهد شد.

* باید بوسیله متهم ساختن علماء و داخل نمودن جاسوسانی در لباس آنان کاری کنیم که رابطه مسلمین با علماءشان قطع شود و یکی از راههای تضعیف روابط مسلمین با علماء ایجاد مدارسی است که معلمان آنان،اطفال را بر ضد علماء تربیت کنند و از بدی های آنان بگویند و بگویند که اینان اموال ملت را صرف فساد و خوشگذرانی می کنند.

*باید در مورد جهاد شک ایجاد کنیم  و بگوییم که مخصوص همان زمان ها بوده نه الان.

*باید فکر نجس بودن کفار را از دلهای شیعیان بیرون ببریم و بگوییم پیامبر زن یهودی و نصرانی داشته(البته آنها مسلمان شده بودند)

*در حدیث :یهودیان را از جزیره العرب بیرون کنید

 و حدیث: در جزیره عرب دو دین جمع نخواهد شد. باید شک ایجاد کنیم.

*باید مسلمانان را از عبادت ها منصرف ساخته و در خاصیت این عبادت ها ایجاد شک کنیم و بگوییم خداوند احتیاجی به عبادت مردم ندارد.

*باید شدیدا از حج جلوگیری کنیم و همچنین از هر نوع اجتماعی مثل نماز جماعت،شرکت در مجالس حسین و دسته های عزاداری برای حسین .

*باید از ساختن مساجد،زیارتگاهها،خانه کعبه،حسینیه ها و مدارس دینی نیز جلوگیری کنیم. 

*در خمس شک ایجاد کنیم و بگوییم که فقط مخصوص غنائم جنگی است و اینکه علماء از مال مردم برای خودشان قصر ها و باغ ها و خانه ها می خرند.

*باید میان فرزندان مسلمین و پدران آنها فاصله انداخت تا از زیر تربیت پدران بیرون آمده و در دست ما باشند.

*باید زنان مسلمان را فریب داد  و از زیر چادر بیرون کشید و باید جوانان را تحریک کرد که دنبال آنان بیفتند تا در میان مسلمانان فساد رواج یابد. و برای این کار باید زنان غیر مسلمان را الگوی زنان مسلمان قرار داد.

*باید قبور بزرگان را تخریب کرد.

*در رسیدن نسب سادات به پیامبر باید شک ایجاد کرد و افرادی را در لباس سیادت در آورد و عمامه سبز و سیاه بر سرشان گذاشت تا مردم در نسب سادات شک کنند.

*ویران کردن حسینیه ها واجب است و باید مردم را از رفت و آمد به حسینیه ها باز داشت. 

 *باید روحیه مردم را آزاد و بدون هیچ قیدی بار بیاوریم و در میان آنان تبلیغ کنیم که امر به معروف و نهی از منکر واجب نیست و اینکه عیسی به دین خود ،موسی به دین خود و اینکه هیچکس را در قبر دیگری نمی گذارند.

*لازم است محدود کردن نسل و ترویج فرزند کمتر،زندگی بهتر و اینکه یک مرد نباید بیش ازیک زن بگیرد و باید برای ازدواج شرائط بسیاری گذاشته شود.

*باید در قرآن شک بوجود بیاوریم و قرآن های ساختگی منتشر کنیم و آیاتی که در آنان از یهود و نصاری و کفار بد گفته و همچنین آیات جهاد و امر به معروف را از آن حذف کنیم. 

 


نوشته شده در پنج شنبه 90/2/1ساعت 11:2 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak