جنگ جمعیت! - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

 
پروژه  ننگین کنترل جمعیت در کشورهای اسلامی
 
(و در مقابل تشویق مردم اروپا و امریکا و اسرائیل برای زاد و ولد هر چه بیشتر ).
 
البته این پروژه سالیان درازی است که در برنامه های اسلام ستیزی نظام استکبار از طریق فرهنگ سازی میان مسلمانان در حال اجرا است(1) و در این رابطه به موفقیت های زیادی هم رسیده اند، تا انجا که رئیس مرکز آمار کشورمان اعلام می کند ، رشد جمعیت ایران به 1.3 رسیده است.(متاسفانه بالاترین نرخ رشد را در جهان در کم کردن جمعیت داشته ایم!)
این فاجعه به این معنا است که رشد جمعیت کشورمان 0.18 کمتر از حداقل معدلی است که بقاء یک تمدن را برای حدود 25 سال دوام می بخشد چرا که معدل کمتر از 2.11 منجر به انقراض یک تمدن می شود. و در مقابل رشد جمعیت جهان غرب در حال تعدیل است به طوری که در سال 87 سازمان CIA حداقل نرخ رشد جمعیت کشورهای غربی را 2 اعلام می کند،(البته در برخی کشورها امار اصلا خوب نیست و آنها هم از نرخ رشد جمعیت خود راضی نیستند وبسته های حمایتی متنوعی برای این امر در نظر گرفته اند.) پس اکنون رشد جمعیت کشور مسلمان ایران از حداقل و کف رشد جمعیت کشورهای اروپایی و امریکا کمتر است.
آنچه امروزه به عنوان کنترل جمعیت و جلوگیری از زاد و ولد و خو گرفتن با روحیه ی آسایش طلبی در جامعه ی ما فرهنگ سازی شده (علاوه بر افزایش سن ازدواج و آمار طلاق و ازدیاد فساد و فحشا)، مخالف متون اسلامی(2) و مصالح ملی و امنیتی ماست .

«لازم به ذکر است کهتاریخ جنگ و استعمار نشان می دهد که جنگ های تجاوز کارانه سه هدف غایی را دنبال می کردند 1- توسعه ی ثروت 2- اشغال زمین 3- افزایش نفرات و رشد جمعیت. در یک کلام هدف جنگ تجاوز کارانه افزایش دسترسی و سیطره بر منابع است و استراتژی لازم برای رسیدن به این هدف آن است که کنترل دشمن بر منابع را به حداقل برساند . بنابر این یکی از استراتژی های نوین جنگ ،کاهش و به عبارت دقیق تر کنترل جمعیت دشمن می باشد. پروفسر ژاکلین کاسون طی بررسی خود در کتاب جنگ علیه جمعیت نشان می دهد که کنترل جمعیت جهانی کاملا منطبق بر پارامتر های دکترین نظامی و یک جنگ تمام عیار است.

طی دهه هفتاد و در دوران هنری کسنجر پروژه ی مطالعاتی درباره تاثیر روند رشد جمعیت جهانی بر امنیت ملی آمریکا انجام شد. این پروژه روند فزاینده ی رشد جمعیت جهانی را بر خلاف امنیت ملی آمریکا دانسته است و به فکر راه حلی برای کاهش جمعیت کشور های دیگر از طریق همکاری با سازمان های بین المللی و ترغیب و اقناع رهبران کشورهای مورد نظر افتاد که البته تلاش های آنها در دراز مدت به موفقیت های بسیاری هم انجامید»(3)

تعدادفرزندان دریک خانواده ایرانی"کمتر"ازیک خانواده‌ اسرائیلی،انگلیسی وآمریکایی است!

بر اساس گزارشی که اخیرا سازمان جاسوسی ایالت محتمد امریکا (سازمان سیا C.I.A) منتشر کرده است تعداد فرزندان در یک خانواده ایرانی، کمتر از تعداد فرزندان در یک خانواده اسرائیلی است. به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، بر اساس این گزارش این رقم حتی کمتر از خانواده های انگلیسی، آمریکایی، فرانسوی است. سازمان جاسوسی آمریکا با اعلام این خبر می افزاید: زنان ایرانی با دارا بودن 1.87 فرزند در مکان 144 ام جدول جهانی قرار می گیرند.این در حالی است که حتی اسرائیل با رتبه 75،آفریقای جنوبی 97، برزیل 106، ترکیه 110، فرانسه 118 ، آمریکا 122، انگلیس 137 در مکان های بالاتر از ایران قرار می گیرند. 

فیلمی ضداسلامی که غربیها را به زاد و ولد بیشتر تشویق می کند و آنها را از جمعیت مسلمین می هراساند.

کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین 

صهیون پژوه: درباره ترس غربی ها از رشد جمعیت مسلمین وبرنامه های مفصل و پیچیده علمی وبهداشتی و سیاسی و نظامی و اقتصادی انها برای جلوگیری از رشد زاد و ولد مسلمانان، اخیرا در وبلاگ پرتو اندیشه ترجمه فیلمی اسلام هراسانه را دیدم که غربی ها درباره رشد جمعیت مسلمین ساخته بودند و مردم خود را تشویق به ازدیاد جمعیت کرده بودند. مناسب دیدم با صدای بلند به تبلیغ این فیلم بپردازم، چرا که احساس می کنم کم شدن نرخ رشد جمعیت شیعیان در ایران و شیعیان هند و پاکستان(و در عین حال ازدیاد جمعیت وهابیان تندرو که همان اسلام آمریکایی است) خطری استراتژیک برای اسلام و تشیع می باشد. دانشمندان و جمعیت شناسان و استراتژیست ها و علمای اسلام، متفقند که جمعیت زیاد در کنار تولید و ثروت و اندیشه از مولفه های جدی رشد اقتصاد و قدرت یک کشور محسوب می شود ولی وزارت بهداشت قبل از دوران آقای احمدی نژاد ، با پیروی کورکورانه از نظریات سازمان های غربی چون بهداشت جهانی و بانک جهانی به دلیل گرفتن وام از آنها، در مسیری که خوشایند غرب بود، حرکت کرد و شعار غلط"دو بچه کافی است" را در ایران جا انداخت. شعاری که به فتوای مولوی های اهل سنت، هیچ گاه از جانب انها در ایران اجرایی نشد و حرام دانسته شد! البته برخی علمای فقهی و پزشکی شیعه نیز کتاب هایی در رد نظریه غربی کنترل جمعیت مسلمین نوشتند که متاسفانه بایکوت شد، گرچه اخیرا این کتاب ارزشمند دیده شده است(کتاب رساله نکاحیه،کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین، نوشته علامه سید محمد حسین حسینی طهرانی، (نشر علامه طباطبایی و موسسه ترجمه و نشر دوره علوم و معارف اسلام، مشهد جاده طرقبه، نرسیده به پمپ بنزین، امام رضا 47، شماره 16، تلفن 05115592125 وصندوق پستی 3559-91375.)

برای دانلود این کتاب کلیک کنید.

پاورقی ها: 1- همان فرهنگ فرزند کمتر زندگی بهترکه در کشور ما اغازش به سالهای 69و 70 بر می گردد
2- "ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریتنا قرة اعین" فرقان 74 ؛ ال عمران 38؛ مریم 3و4
"ان من سعادة الرجل ان یکون له الولد یعرف فیه شبه خلقه و شمائله" کافی ج1،ص306
"تزوجوا فأنـّی مکاثر بکم الامم غداً فی القیامة " من لایحضره الفقیه ج3،ص3

 


نوشته شده در یکشنبه 91/4/4ساعت 6:39 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak