آبان 89 - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

 روز دوازدهم سپتامبر سال 1997 سه تن از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در حمله به یکی از مواضع ارتش صهیونیستی در نزدیکی پایگاه صهیونیست‌ها در محور «سجد» در «جبل الرفیع» در منطقه اشغالی «اقلیم التفاح» در جنوب لبنان به شهادت رسیده و پیکر آنان به دست اشغالگران افتاد.

 

تلویزیون رژیم صهیونیستی بدون اطلاع از هویت این سه نفر، تصویر اجساد آنان را به نمایش گذاشت.مدت زیادی نگذشت که مشخص شد که یکی از این سه تن، سید هادی، فرزند سید حسن نصر‌الله، دبیر کل حزب‌الله است.

سران تل آویو تصور می کردند که به فاصله کمی از شکست مفتضحانه در عملیات انصاریه ، به پیروزی بزرگی رسیده اند و با در دست داشتن این غنیمت بی نظیر ، خواهند توانست باج کلانی از دشمن سرسخت خود دریافت کنند. دشمنی که تا آن زمان بارها تل آویو را وادار کرده بود به خاطر تحویل گرفتن اجساد چند سرباز عادی ، بهایی سنگین بپردازد. اما بسیار سریع معلوم شد که چنین آرزویی دست نیافتنی است.
 دبیر کل حزب الله لبنان و همسرش با صراحت اعلام کردند که جسد فرزندشان هیچ تفاوتی با سایر اجساد شهدا که در اسارت اشغالگران بود ندارد و همراه آنان بازخواهد گشت. سرانجام 9 ماه بعد ،در 27 ژوئن 1998 ، به دنبال عملیات تبادل بقایای اجساد اشغالگران به درک واصل شده در عملیات موسوم به «انصاریه» با پیکر 40 شهید مقاومت اسلامی لبنان ، پیکر پاک سید هادی نصرالله به لبنان بازگشت.
نوشته شده در دوشنبه 89/8/17ساعت 1:39 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

رئیس ستاد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی:
جنگ با ایران یعنی قتل‌عام اسرائیلی ها
mirkava.jpg
خطرات امنیتی از هر سو اسرائیل را تهدید می کند. اگر این بار جنگی در منطقه رخ دهد ممکن است برخلاف جنگ 33روزه یا غزه ناچار شویم همزمان در چند جبهه با حزب الله، حماس و ایران بجنگیم.
رئیس ستاد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: خطرات امنیتی از هر سو ما را تهدید می کند و ممکن است در آینده مجبور به جنگ در چند جبهه شویم که در آن صورت تلفات سنگینی متوجه ما خواهد شد.
عاموس یادلین که پس از 5 سال فعالیت در ستاد اطلاعاتی اسرائیل و در مراسم تودیع خود در کمیسیون امنیتی و امور دفاعی کنست (پارلمان) سخن می گفت، تصریح کرد: خطرات امنیتی از هر سو اسرائیل را تهدید می کند. اگر این بار جنگی در منطقه رخ دهد ممکن است برخلاف جنگ 33روزه یا غزه ناچار شویم همزمان در چند جبهه با حزب الله، حماس و ایران بجنگیم. در این صورت سیل موشک ها به سوی ما شلیک خواهد شد و ممکن است اسرائیل متحمل تلفات و خسارات بسیار سنگینی شود.
ارگان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ذیل این اظهارات نوشت: جمهوری اسلامی بارها تهدید کرده که «اگر اسرائیل غلط کرده و دست به تعرض بزند، این بار حتما نابود خواهد شد». ایرانی ها می توانند سوریه و حزب الله و حماس را نیز علیه اسرائیل وارد معرکه کنند.
عاموس یادلین که پس از فعالیت 5 ساله در جاسوسی نظامی رژیم صهیونیستی، اکنون نامزد جانشینی مئیر داگان در ریاست سازمان جاسوسی خارجی اسرائیل (موساد) است، در نشست کمیسیون امنیتی و امور دفاعی کنست همچنین گفت: ایران بزرگترین تهدید برای اسرائیل و کشورهای معتدل عربی در منطقه است.
او درباره سوریه نیز گفت: این کشور اخیرا محموله های بزرگ سلاح از روسیه دریافت می کند که از جمله می توان به سامانه های موشکی پیشرفته زمین به هوا اشاره کرد. این موضوع سختی هایی را در مقابل نیروی هوایی اسرائیل قرار می دهد. حزب الله لبنان هم از سوریه سلاح های پیشرفته ای دریافت می کند که این قدرت را به حزب الله می دهد تا بتواند در چند ساعت کنترل لبنان را به دست بگیرد. گروه جهاد اسلامی فلسطین موشک هایی از نوع فجر دریافت کرده است.
به گزارش دویچه وله در این نشست «آری الداد» نماینده مخالف، به یادلین فشار آورد تا جزئیاتی در مورد گزارش اخیر روزنامه یدیعوت آحارونوت در هفته گذشته ارائه دهد.
یدیعوت آحارونوت در این گزارش برای نخستین بار فاش کرد که حزب الله در جریان جنگ سال 2006 موفق شد تا برنامه کماندوهای اسرائیلی برای حمله ای غافلگیرانه را کشف کرده و برای آنها تله بگذارد. بدین ترتیب حزب الله توانست دوازده نفر از کماندوهای اسرائیلی را در منطقه انصاریه واقع در جنوب لبنان از پای درآورد.
با این حال «زاحی هنگبی» رئیس کمیته پارلمانی با خواسته الداد مخالفت کرده و از نمایندگان مجلس خواست تا به ادامه آخرین گزارش اطلاعاتی یادلین گوش فرا دهند.
یادلین در ادامه گزارش خود گفت: احتمال موفقیت در مذاکرات صلح با فلسطینیان بسیار اندک است، چرا که فلسطینی ها موضوع شهرک سازی را بی اندازه بزرگ کرده و قصد دارند به جای اسرائیل، مذاکرات را با طرف آمریکایی پیگیری کنند. آنها همچنین تهدید کرده اند که به سازمان ملل و شورای امنیت پناه خواهند برد و بدین ترتیب سعی دارند اسرائیل را دور زده و موافقت جامعه بین المللی را با خود همراه کنند.
به گفته یادلین، حتی اگر مذاکرات پیشرفت کرده و به صلح منجر شود، از خطرات جنگ کاسته نمی شود، چرا که حماس در غزه و حزب الله در جنوب لبنان در شرایط کنونی به خوبی مشغول تقویت خود هستند و آرامش موجود فریب دهنده است.
یادلین افزود: حماس اکنون کاملا بر نوار غزه سیطره داشته و حزب الله نیز هر زمان اراده کند می تواند بر لبنان مسلط شود و چنانچه این حزب در پرونده ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان متهم شود آنگاه به ایجاد تنش در لبنان و منطقه روی خواهد آورد.
وی از روسیه انتقاد کرد که قدرت نظامی سوریه را با فروش موشکهای اس 300 افزایش داده است. به گفته یادلین روسیه این موشکهای ارزان ولی بسیار ویرانگر را قرار بود که در اختیار ایران قرار دهد، اما پس از مخالفت شدید آمریکا و هم پیمانانش از فروش آنها به ایران موقتا منصرف شده اما این موشک ها را در اختیار سوریه قرار می دهد .

نوشته شده در پنج شنبه 89/8/13ساعت 10:44 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

 راه قدس

ای زمین!

تا دیروز

رژیم‌های طاغوتی را

نَشُسته می‌بلعیدی
 

امروز اما

تو را چه شده

که

رژیم گرفته‌ای


نوشته شده در پنج شنبه 89/8/13ساعت 8:34 عصر توسط نظرات ( ) |

سوتی جالب بی بی سی در اثبات هلوکاست
 
مدتی است که مجموعه مستند هایی با موضوع هولوکاست در شبکه بی بی سی فارسی پخش می شود. در این برنامه ها  سعی شده با تلفیق صحنه های بازسازی شده از دستگیری و کشتار یهودیان و گفته های شاهدان عینی و اندک تصاویر واقعی، وقوع هولوکاست برای مخاطبین اثبات شود.

این مجموعه مستند که به صورت کاملا حرفه ای تهیه شده، با استفاده از احساسات مخاطبین و ایجاد پذیرش ذهنی، مجموعه آمارهای بدون مدرک معتبر و بعضا غلط را به خورد مخاطبین خود می دهد.



اما آنچه می خواهم برای شما مفصل تر بگویم، سوتی جالبی است که شبکه بی بی سی در ارائه آمار کشته شدگان یهودی داده است.

در بخشی از این مجموعه مستند به  مسئله کشتار یهودیان در تربلینکا پرداخته می شود. در این بخش نیز طبق روال کلی مستند با تلفیق گفتار چند شاهد عینی و صحنه های بازسازی شده؛ به شرح جنایات نازی ها در تربلینکا پرداخته می شود.
در ادامه این بخش و بعد از شرح مظلومیت یهودیان بی گناه و جنایات نازی ها به ناگاه آماری تکان دهنده ارائه می شود.

مدرک چیست؟ یک تلگراف به صورت پیام رمزی از طرف هوفل (H?fle) درباره تعداد یهودیان منتقل شده به اردوگاه تربلینکا.

 

اصل این پیام به شکل زیر است که بی بی سی با قهوه ای کردن رنگ آن و افزودن عبارت MOST SECRET سعی می کند تا این تلگراف را به صورت یک سند تاریخی جلوه دهد.

 


دو نکته جالب در مورد این تلگراف:


1. اولین نکته جالب این است که عدد یهودیان منتقل شده به تربلینکا در این تلگراف 71355 نفر بوده است که به صورت رمزیT 71355  در متن تایپ شده است.

 

 

 اما بی بی سی تعداد کشته شدگان یهودی در تربلینکا را 713555 نفر ذکر می کند. یعنی حدود 650000 نفر بیشتر از آنچه در تلگراف اشاره شده است.

 

 

در حقیقت یک 5 به آخر رقم درج شده در تلگراف اضافه می کند.

جالب اینجاست که هیچ مدرک معتبری دیگری مبنی بر اینکه چرا این 5 را به آخر آمار اضافه کرده ایم بیان نمی شود.

من در اینترنت جستجو کردم و به این عبارت روبرو شدم:

the original reads 71355, but this is probably a typo as 713555 gives the correct totalo 



 

2. نکته جالب دیگر این است که در این تلگراف هیچ اشاره ای به کشتار  یهودیان نشده است، بلکه تنها گفته شده این تعداد آدم به این اردوگاه ها منتقل شده اند.

 
سخن من این است که چطور می توان برای ادعای بزرگی مبنی بر کشتار  بیش از 700.000 نفر تنها به یک تلگراف بسنده کرد و البته آن تلگراف هم غلط تایپی در حد 650.000 نفر داشته باشد و در آن اصلا سخنی از کشتن نیز گفته نشده باشد!!!

یعنی 700.000 نفر را در مدت کوتاه به یک منطقه خاص می آورند و می کشند و دفن می کنند و هیچ کس متوجه نمی شود و هیچ سندی نیست مگر همین تلگراف!

برای اینکه کمی بتوانیم مقایسه آماری بکنیم یادآور می شوم که تعداد شهدای جنگ تحمیلی هشت ساله، تنها 200.000 نفر بوده است.

نوشته شده در دوشنبه 89/8/10ساعت 7:51 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

          4-5-1389_image634157370101250000-e1288538693160.jpg


نوشته شده در دوشنبه 89/8/10ساعت 7:49 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

<      1   2   3   4      >

Design By : Pichak