آبان 89 - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

                                       
خواهر زن تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس که اخیرا به دین مبین اسلام مشرف شده گفت: این حس احترام و علاقه به اسلام از سفرم به غزه شروع شد و رو به رشد بود. شش هفته پیش زمانی که به ایران آمدم و به حرم حضرت معصومه رفتم که آنجا برای اولین بار ارتباط با الله را تجربه کردم.

«لوران بوث» خواهر زن تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس که اخیرا به دین مبین اسلام مشرف شده در توضیح علت تشرف خود گفت: اولین باری که اسلام را درک کردم و برای آن احترام قائل شدم در سال2005 و در غزه بود. من در آنجا با افراد زیادی آشنا شده و آرامش خوبی را احساس کردم که این مساله در کرانه باختری هم وجود داشت.

بوث ادامه داد: زمانی که در سال 2008 و 2009  و بعد از حملات اسرائیل به غزه رفتم شاهد آرامش و نزدیکی دوستان مسلمانم با خدای خود بودم که برایم باورکردنی نبود.

وی گفت: این حس احترام و علاقه از سفرم به غزه شروع شد و رو به رشد بود و بعد شش هفته پیش زمانی که به ایران آمدم و به حرم حضرت معصومه رفتم که آنجا برای اولین بار ارتباط با الله را تجربه کردم. البته در این تجربه تصمیم برای مسلمان شدن نگرفتم بلکه خودم را تسلیم کردم که هدایت بشوم و یک هفته بعد در لندن شهادتین گفتم و مسلمان شدم.

بوث ادامه داد: در حرم حضرت معصومه به سمت ضریح رفتم و با دستم ضریح را گرفتم و بلافاصله کلماتی بر زبانم جاری شد و گفتم «الله» متشکرم.
وی افزود: این اتفاق به صورت غیر ارادی بود زیرا که من مسلمان نبودم. من از «الله» به خاطر سفری که منجر به این زیارت شد و از اینکه به این مکان راه پیدا کردم تشکر نمودم.

بوث گفت: در آن لحظه برای مردم فلسطین دعا کردم و زمانی که راز و نیازهایم به پایان رسید خواستم یک گوشه ای بشینم و احساس می کردم که هیچ گاه دوست ندارم این حس را از دست بدهم.
وی با بیان اینکه من خبرنگار روزنامه دیلی میل بودم و چند سال است که با پرس تیوی همکاری می کنم اظهار داشت: تجربه من نشان می دهد که اسلام دین عشق و مهربانی به دوستان و حتی مهربانی با دشمنان است و اسلام می خواهد ما بهترین روح ها را داشته باشیم.
وی افزود: من مجری برنامه های تلویزیونی درباره فلسطین و تلاش آنها برای استقلال هستم ولی قبل از اینکه به پرس تیوی بیایم روی مسائل سیاسی و اجتماعی در انگلیس کار می کردم.
بوث درباره بهترین و بدترین خاطره اش نیز گفت: بهترین خاطره ای که هر زن می تواند داشته باشد تولد اولین فرزندش است و بدترین خاطره‌ام هم غم مادر خانواده السمونی بود که پسرش از فاصله نزدیک توسط نظامیان اسرائیل کشته شده بود.

وی درباره تجربه اش در برخورد با مردم فلسطین افزود: سخاوتی که در مردم غزه دیدم در هیچ جای دنیا احساس نکرده بودم و فلسطینی ها چه مسلمان و چه مسیحی این ویژگی ها را دارند.

بوث در پایان گفت: بزرگترین آرزوی من اتحاد بین مردم فلسطین برای مبارزه با رژیم صهیونیستی است.


نوشته شده در چهارشنبه 89/8/5ساعت 4:31 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

59.jpg

 

 «مرگ بر اسراییل» ،حداقل چیزی که می‌توانیم بگوییم

02.jpg

    


نوشته شده در چهارشنبه 89/8/5ساعت 9:50 صبح توسط نظرات ( ) |

           روایت راشل کوری دختر آمریکایی از نژادپرستی صهیونیستها

 
                                      rachel.jpg
راشل کوری از طریق نامه‌هایی که برای مادر خود می‌فرستاد تلاش می‌کرد تا خانواده خود را از شرایط خود و اوضاع غزه مطلع سازد.
راشل کوری نام دختر 23 ساله آمریکایی است که برای حمایت از مردم فلسطین به غزه سفر کرد راشل زمانی که قصد داشت مانع از تخریب خانه یک خانواده فلسطینی شود توسط بلدوزر ارتش اسرائیل کشته شد.
راشل از طریق نامه‌هایی که به مادر خود در آمریکا می‌فرستاد تلاش می‌کرد تا خانواده خود را از شرایط خود و اوضاع غزه مطلع سازد.
سلام مادر،
امروز، ارتش اسرائیل در جاده غزه، چندین خندق کند و دو پست اصلی بازرسی که در این جاده بود بسته شده است. معنی‌ این کار اینست که دانشجویان فلسطینی که می‌خواستند در ترم جدید دانشگاه ثبت نام کنند، دیگر نمی‌توانند از این مسیر عبور کنند و به دانشگاه بروند همچنین مردم نمی‌توانند سر کارشان بروند، و آنها که در آنطرف بودند، گیر افتاده‌اند و نمی‌توانند به خانه هایشان برگردند.
گروههای داوطلب بین المللی هم که در کرانه غربی رود اردن هستند نمی‌توانند به دیدارهایشان ادامه بدهند. ما، می‌توانیم به آنطرف برویم، به شرط اینکه از "سفید " بودنمان به عنوان یک امتیاز استفاده کنیم! البته ممکن هم هست که در هر حال دستگیر و از اینجا اخراج بشویم. هیچ‌ یک از افراد گروه حاضر نیست دست به چنین ریسکی بزند.
نوار غزه حالا به سه قسمت تقسیم شده. صحبت از "اشغال مجدد غزه " می‌شود، اما فکر نمی‌کنم این کار عملی شود، به نظر من، چنین کاری از جانب اسرائیل، از نظر جغرافیای سیاسی، بسیار احمقانه است. بیشترین احتمال، به نظرم، افزایش شبیخونهای ریز و درشت است، البته دور از چشم تیزبین جهانیان و خشم و نفرت آنها که احتمالا این کار تحت پوشش طرح معروف "جابجایی جمعیت " صورت خواهد گرفت.
اشغال مجدد غزه، با اعتراضات و خشم و نفرتی روبرو می‌شود که به مراتب بیشتر از کشتارهایی که به دستور شارون در طول مذاکرات صلح صورت گرفت. طرح شارون برای غصب زمینها و ایجاد مستعمره‌های تازه [شهرکهایی که اسرائیل در خاک فلسطین و با غصب زمینهای فلسطینیها می‌سازد و مهاجرین یهودی را در آن سکنا می‌دهد.] در همه جا در حال اجراست و آرام آرام ولی مطمئن، تمام امکانات خودمختاری فلسطینیها را از بین می‌برد.
من فعلا در رفح می‌مانم و خیال ندارم به طرف شمال بروم. نسبتا احساس امنیت می‌کنم و برای ما بیشترین احتمال در صورت یک حمله و شبیخون بزرگ، دستگیریست.
مادر، حالا من با تعداد زیادی فلسطینی آشنا هستم که با مهربانی بسیار از من مراقبت می کنند. من یک سرماخوردگی کوچک پیدا کرده بودم و آنها با دادن آب لیمو به مداوای من کمک کردند. زنی که کلید خوابگاه ما را در اختیار دارد، همیشه از من احوال تو را می پرسد. او یک کلمه انگلیسی نمی‌داند ولی همیشه حال تو را می پرسد و می‌خواهد مطمئن باشد که من به تو تلفن می‌کنم.
با بوسه برای تو، بابا، سارا، کریس و همه
راشل کوری / غزه

20 فوریه 2003


نوشته شده در سه شنبه 89/8/4ساعت 4:3 عصر توسط نظرات ( ) |

مظلوم نمایی به سبک صهیونیسم

 

   


نوشته شده در دوشنبه 89/8/3ساعت 10:19 عصر توسط نظرات ( ) |

ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه جلوگیری از آلوده شدن به ویروس، از دسترسی نظامیان این رژیم به شبکه‌های اجتماعی توئیتر، فیس بوک و جی‌میل جلوگیری کرد.

                                

 

به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت‌آحارونوت»، ارتش اسرائیل در نظر دارد تا از دسترسی نظامیان به شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توئیتر و پایگاه‌های ایمیل مانند جی‌میل ممانعت به عمل آورد و تلاش می‌کند با این اقدام از درز اطلاعات و فیلم‌های خجالت‌آور جلوگیری کند.

«گادی عبودی» رئیس امنیت اطلاعات یگان‌های جاسوسی دیروز این ایده را برای جلوگیری از آنچه وی «دسترسی دشمنان اسرائیل به اطلاعات حساس از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی معروف» خواند، دانست.

عبودی گفت: این ممنوعیت دسترسی فقط هنگامی در پایگاه‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد که آنلاین شدن نظامیان رایانه‌های ارتش را در خطر قرار دهد. استفاده از تلفن همراه نیز محدود خواهد شد.
این اقدام محدود کننده ارتش رژیم صهیونیستی برای ممانعت از دسترسی نظامیان به شبکه‌های اجتماعی پس از آن اتخاذ شد که چند مورد خجالت آور برای ارتش به وجود آمد.
در تازه‌ترین مورد نظامیان تصاویری از بدرفتاری خود با اسرای فلسطینی را روی شبکه فیس بوک قرار داده بودند که با انتقاد شدید گروه‌های حامی فلسطین و حقوق بشر روبرو شد.
در یک مورد دیگر رژیم صهیونیستی مجبور شد عملیاتی را پس از آنکه یک نظامی طرح‌هایی را در فیس بوک افشا کرده بود، متوقف سازد.
عبودی به اخبار شبکه  رژیم صهیونیستی گفت سایت‌های مذکور در رایانه‌هایی که در پایگاه‌های ارتش دسترسی به اینترنت دارند مسدود خواهند شد. همچنین در تمام دفاتری که نظامیان به اسناد و مواد طبقه بندی شده دسترسی دارند نیز این محدودیت اعمال می‌شود.


نوشته شده در دوشنبه 89/8/3ساعت 7:50 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

<      1   2   3   4      >

Design By : Pichak