آذر 89 - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

 سازمان بین‌المللی همبستگی با ملت فلسطین اعلام کرد،‌ کاروان امدادرسانی این سازمان برای شکستن محاصره نوار غزه ماه آوریل سال‌جاری با بیش از 34 کشتی عازم غزه خواهد شد.
                                     

"مریم زقوت " فعال حقوق بشر فلسطینی اعلام کرد: کاروان امدادرسانی سازمان بین‌المللی همبستگی با ملت فلسطین متشکل از 34 کشتی ماه آوریل سال‌جاری با هدف شکستن محاصره غزه عازم نوار خواهد شد.
زقوت در ادامه افزود: در این کاروان فعالان بین المللی از کشورهای مختلف جهان مشارکت خواهند داشت.
این فعال حقوق بشر فلسطینی در ادامه توضیح داد: فعالیت‌های سازمان بین المللی همبستگی با ملت فلسطین فقط محدود به تدارک کاروان امداد و کمک رسانی نیست، بلکه سازمان فعالیت‌های گسترده‌ دیگری نیز در سراسر اروپا دارد که برای نمونه باید به فعالیت برای تحریم کالاهای صهیونیستی اشاره کرد.
زقوت افزود: برای آشنایی هر چه بیشتر افکار عمومی اروپا با اوضاع اسفبار نوار غزه سازمان برنامه‌های ویژه‌ای مانند نمایش عکس و فیلم و غیره به مورد اجرا می‌گذارد تا عمق فاجعه‌ای که در نوار غزه می‌گذرد بر همگان آشکار گردد که تاثیر بسزایی بر تغییر دیدگاه و موضع مردم و همدردی آنها با قضیه فلسطینی داشته است.
نوار غزه هم‌اکنون  نزدیک به چهار سال است که در محاصره نیروهای رژیم صهیونیستی قرار دارد که در این میان، دولت مصر نیز به این محاصره کمک می‌کند.


نوشته شده در چهارشنبه 89/9/17ساعت 9:57 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

<      1   2   3      

Design By : Pichak