دی 1388 - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

 

s1bik2sb2rr7czrp4g4y.jpg

کتاب "مبانی فراماسونری"

 

ترجمه: جعفر سعیدی

 

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

 

کتابی بسیار مفید برای آشنایی با

 

احکام تحریف شده ی

تورات یهود(جلد قرمز رنگ)

 

 

 

 وحشت اسرائیل از موشک باران مراکز اتمی دیمونا

 

منابع اسرائیلی اعلام کردند که حماس قادر به حمله به عمق خاک اسرائیل است و با امکانات موشکی خود قادر است که دیمونا شهر اتمی اسرائیل را مورد اصابت حمله موشک های خود قرار دهد.

به گزارش رجانیوز به نقل از یدیعوت آحارونوت، اسرائیل ادعا می کند ایران موشک های " فجر 3" را در اختیار رزمندگان حماس قرار داده است.

گفته می شود دیمونا یکی از مراکز مهم و استراتژیک اتمی رژیم صهیونیستی است که سلاح های اتمی را نیز در این شهر نگهداری می کند.

قابل ذکر است که رزمندگان حماس در چند روز اخیر توانسته اند، موشک هایی را به عمق 50 کیلو متری اسرائیل شلیک کند.

 

 

یاریتان می کنیم

 

تحریم محصولات اسرائیلی


شما می گویی نستله، دانشجوهای صنایع غذایی، بیایند بگویند ما یک چیزی می سازیم که همه­ی خواص آن را داشته باشد. اسراییلی هم نباشد. بابا ما انرژی اتمیش را ساختیم، این را چه طور نمی­توانیم بسازیم؟! خب این ها مسخره است دیگر! حتی موبایلش. این هم موضوع خوبی است: خودکفایی از صنایعی که به صهیونیسم وابسته اند. همین را جشنواره کنید. فراخوان بدهید، به بحث بگذارید. هر کس در رشته ی خودش پیشنهاد کند. بنده رشته ام شیمی است، می روم یک چیزی اختراع می کنم که مثلاً بمب فسفری را خنثی کند. یا مثلاً یک دفعه اعلام بشود دویست تا پایان نامه ی دانشجویی در دانشکده های فنی و پزشکی و علوم انسانی ایران برای پاسخگویی به نیازهای واقعی ای که در بحران غزه رو شد، دارد انجام می شود یا عناوینش تصویب شده. خود این ها الگو می دهد. خبرش بلافاصله گسترش پیدا می کند. پرس­تی­وی، العالم، بیایند گزارش بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" مقاومت " درسی که تکرار می شود

 

 

 

لبها قفل است به مُهر سکوت، جهان نشسته به تماشای جنایت وخون...
پس از یکسال محاصره کامل باریکه غزه ، رژیم نامشروع صهیونیستی که در آستانه انتخابات است حملات گسترده هوایی و کشتار وسیع فلسطینیان بی دفاع را در دستور کار خود قرار داده است و چنین به نظر می رسد که سردمداران بی رحم این رژیم از جمله تزیپی لیونی و ایهود باراک برای کسب قدرت ، در کشتار یک ونیم میلیون مردم زجر کشیده و آواره غزه بنای رقابت گذاشته اند.

 شگفت آور اینکه جهانی که برای نجات کبوتری در گوشه ای از دنیا بسیج می شود درمقابل به خاک وخون افتادن مردمی که سرزمین شان در میان سه قاره اروپا ، آفریقا و آسیا قرار دارد به خوابی آگاهانه فرو رفته است ! از آن تاسف بار تر سکوت دولتهای عربی در برابر این جنایات است، حمله جنگنده های اف 16 به غزه پس از سفرهای پنهان و آشکار مقامات رژیم صهیونیستی به برخی کشورهای عربی و تنها دو روز پس از سفر رسمی لیونی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به مصر صورت گرفت و هر روز شواهد بیشتری از حمایت برخی دولتهای عربی از این اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی آشکار می شود.

تحریم های غذایی ، دارویی وسوختی نوار غزه از ماه ژوئن 2007 ( آبان 86 ) پس از آنکه جنبش مقاومت اسلامی حماس با انتخاباتی کاملا مشروع و مردمی به قدرت رسید آغاز شد و از چهارم نوامبر 2008 حلقه محاصره تنگ تر و ورود کاروانهای امداد رسانی سازمان ملل متحد نیز به این منطقه بسیار محدودشد .هدف اصلی این محاصره دور کردن مردم ازجنبش مقاومت اسلامی حماس بوداما مقاومت مردم باریکه غزه درمقابل محاصره ، شکست کامل این سیاست رژیم صهیونیستی را رقم زد .

و جای تعجب نیست که سردمداران جنایت کار این رژیم مستعصل برای شکستن مقاومت درغزه آخرین گزینه را که اقدام به نسل کشی است در دستورکار خود قرار داده اند .

حملات هوایی جنگنده های اسراییلی به مناطق مسکونی غزه اگرچه تازگی ندارد، اما این بار وسعت حملات حکایت از نیت شوم اشغالگران برای از کشتار جمعی ملتی مظلوم داردکه مصداق روشن جنایت ضد بشریت است.

حال آنکه چندین روز فشار حملات سنگین هوایی رژیم صهیونیستی و شهید و زخمی شدن صدها  زن و کودک وپیر و جوان هم نتیجه ای جز انسجام بیشتر و مقاومت راسخ تر  غزه و حمایت گسترده تر از حماس را در پی نداشته است .

این مقاومت عزتمندانه ملتی تنها و مظلوم ،ان شاء الله تجربه ای سنگین تر از شکست مفتضحانه در جنگ 33 روزه برابر حزب ا... لبنان را برای غاصبان صهیونیست وحامیان جنایتکار آنها رقم خواهد زد .
 تجربه ای که "مقاومت و پایداری" را بعنوان یگانه راه  عزت و پیروزی  پیش روی همه ملتهای مظلوم و تحت ستم جهان روشن تر از همیشه ترسیم خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

قدس شریف از چنگال گرگی که انگلیس بوجود آورده نجاتت خواهیم داد

 

 

 


نوشته شده در پنج شنبه 88/10/3ساعت 10:38 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak