شهریور 89 - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

     دارد چه بلایی سرمان می آید؟                      کی قسمت خوب داستان می آید ؟ 

     قرآن خدا سوخته اما دارد                              بوی دل صاحب الزمان می آید

     

      

       

               برای دانلود قرآن :   http://www.parsquran.com

 

پیام مهم ولی‌امر مسلمین جهان درپی اهانت نفرت‌انگیز به قرآن شریف

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 89/6/24ساعت 5:29 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

    

 

با بررسی و مرور تاریخ اشغال فلسطین می توان چند نقطه عطف را شناسایی کرد که یکی از آنها برگزاری همایش بال در اواخر قرن 19 میلادی است که به رهبری هرتزل با شعار تشکیل دولت یهودی از نیل تا فرات، در سوئیس برگزار شد. 

این همایش علاوه بر اینکه صهیونیسم را از یک جنبش نو پا به سازمانی قدرتمند و فعال در عرصه جهان تبدیل کرد، دکترین تشکیل دولت عبری را نیز تدوین کرد. 

ایجاد یک کمیته اجرایی متشکل از 15 عضو به عنوان مجلس شورا، تشکیل کمیته ای دیگر متشکل از پنج نماینده به عنوان حکومت، تشکیل دفتر امور مالی برای جمع آوری کمک های سالانه یهودیان جهان، تاسیس بانک استعماری یهود با سرمایه ای بیش از دو میلیون لیره استرلینگ، از جمله نتایج برگزاری این همایش بود.

البته باید توجه داشت که صهیونیسم، مولود دوران تحول و انتقال سرمایه داری غرب به مرحله امپریالیسم به شمار می‏رود و غرب نیز برای تحقق اهداف امپریالیستی خود به پدپده صهیونیسم نیاز داشت، اما صهیونیسم سیاسی از بین مکاتب فکری که در قرون 18 و 19 در اروپا ظهور و بروز یافتند به نیهیلیسم نزدیکتر است.

 به هرحال از این که بگذریم شاید بتوان از صدور اعلامیه بالفور در دوم نوامبر سال 1917 به عنوان نقطه عطف دیگر در تاریخ اشغال فلسطین یاد کرد.

اهمیت این موضوع در این است که پیشتر انگلیس، اوگاندا را برای تشکیل کشور یهود پیشنهاد کرده بود که با مخالفت صهیونیست ها مواجه شده بود و آنها در سال 1917 که مصادف بود با نابودی امپراطوری عثمانی، انگلیس را به عنوان یکی از برندگان جنگ جهانی اول و یکی از اتفاق مثلث متقاعد کردند که با تشکیل دولت یهود در فلسطین موافقت کند. 

از این پس سیل مهاجرت صهیونیست ها از سراسر جهان به فلسطین آغاز شد و اعطای قیمومیت فلسطین به انگلیس از سوی جامعه ملل فرصت طلایی را در اختیار مهاجران یهودی قرار داد.

با افزایش حضور مهاجران صهیونیست تنش ها و درگیرها در فلسطین به تدریج افزایش یافت و اوضاع روز به روز بحرانی شد و سرانجام سازمان ملل متحد به درخواست دولت انگلیس، برای بررسی مساله فلسطین و آینده سیاسی آن، در دوم آوریل 1947 تشکیل جلسه داد که حاصل آن، تصویب طرح تقسیم فلسطین در 29 نوامبر 1947 به دو کشور و دولت یهودی و عربی و یک منطقه بین المللی (بیت المقدس) زیر نظر آن سازمان بود.

با وجود اینکه در طرح تقسیم، 55 درصد خاک فلسطین به صهیونیست ها اختصاص داده شده بود، اما آنها به این قناعت نکردند و یکسال بعد با به راه انداختن کودتا و سازماندهی گروه های تروریستی 78 درصد خاک فلسطین را که با اخراج نزدیک به یک میلیون تن از ساکنان ان همراه بود، اشغال و بدین ترتیب موجودیت خود را به عنوان یک دولت یهود در این سرزمین اعلام کردند . 
ادامه مطلب...

نوشته شده در شنبه 89/6/13ساعت 1:52 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |


   

   
   

پرچم اسرائیل بیانگر آرزوی دیرینه یهودیان مبنی بر تصرف تمامی سرزمین های مابین فرات و نیل است که شامل بخش اعظم مصر ، تمامی اردن و قسمتهایی از سوریه و عراق است.پس از انتفاضه مردم فلسطین فرضیه ی نیل تا فرات به رویایی بیش شبیه نیست تاآنجا که به اعتراف اولمرت نخست وزیر اسرائیل:«رؤیای تشکیل اسرائیل بزرگ پایان یافته و دیگر راه بازگشتی وجود ندارد.»


مگر نه این که پیامبر ما گفته است که اگر مسلمانی صدای تظلم خواهی برادر مسلمان خود را بشنود وبه کمک اونشتابد مسلمان نیست.


 این اسرائیل را که من می شناسم فردا ادعای شیراز را هم میکند.

و هم میگوید شاعرهای خود شما سعدی و حافظ و غیره هم در شعرهایشان گفته اند و اسم شیرازرا گذاشته اند “ملک سلیمان”. حالا هر چه بگویید آن تشبیه است می گویند شاعر های شما اینجا را از قدیم گفته اند ملک سلیمان پس حالا هم ملک سلیمان است .


مگر ادعای مدینه را ندارند مگر ادعای خیبر را ندارند ؟ مگر اینها ادعای عراق و سرزمین های مقدس ما را ندارند ؟


تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر مردم فلسطین ولبنان مقاومت نکنند بعد نوبت مصر ،اردن ،سوریه و عراق است.حالا آن ها که سنگ اسرائیل رابه سینه میزنند چقدر تضمین میکنند که اسرائیل که به عراق برسد قصد ایران نکند .آنان که شعار جانم فدای ایران را سر میدهندآن وقت حاضرند جانشان را فدای ایران بکنند.اگر به صرف ایرانی بودنمان هم به این قضیه بنگریم میبینیم که حمایت از این انتفاضه بنفع خودمان است این ها خط مقدم ما جلوی اسرائیل هستند.پس  همگی از خط مقدم مان پشتیبانی میکنیم.

 
ملت بزرگوار و مسلمان ایران پس از پیروزى انقلاب شکوهمند اسلامى مسأله آزاد سازى فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان هایش قرارداده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیده بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.
پس از پیروزى انقلاب اسلامى، امام امت در اولین فرصت روزى را براى نجات قدس از چنگال صیهونیست هاى جنایتکار، به عنوان روز قدس تعیین نمودند و پیامى که به همین مناسبت صادر نمودند، فرمودند:


 

خلاصه‌ای از پیام امام (ره)


ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 89/6/10ساعت 12:24 صبح توسط گمنام نظرات ( ) |

مرگ بر اسرائیل و انگلیس و آمریکا.

درود بر مسلمانان فلسطین.

واقعا بای ذنب قتلت؟  (به کدامین گناه کشته شدی؟!)

                                                            


 

 امت ها را به میراث تو خواهم داد و اقصای زمین را ملک تو خواهم گردانید. ایشان را به عصای آهنین خواهی کشت. (مزامیر/ باب2/ آیه8) 
 امتهای دشمنانشان را خواهد بلعید، و استخوان های آنان را خواهد شکست. و ایشان را به تیرهای خود خواهد دوخت. (اعداد/ باب24/ آیه8)
 
اهالی سوریه را تا محو و نابودی آنها خواهی زد (دوم پادشاهان/ باب13/ آیه17)
 
جمیع ذکورانش را به دم شمشیر بکش. لیکن زنان و اطفال و بهایم و آنچه در شهر باشد، یعنی تمام غنیمتش را برای خود به تاراج ببر. به همه شهرهایی که از تو بسیار دور اند که از شهرهای این امت ها نباشند چنین رفتار نما. اما از شهرهای امتها که یهوه خدایت تو را به ملکیت می دهد، هیچ جانداری را زنده مگذار... (تثنیه/ باب20/ آیه 13و...)
 
شمشیر از بیرون و دهشت از اندرون ایشان را بی اولاد خواهد ساخت. هم جوان و هم دوشیزه را، ریش سفید و شیرخواره را هلاک خواهدساخت. (تثنیه/ باب32/ آیه25)

نوشته شده در سه شنبه 89/6/9ساعت 3:1 صبح توسط گمنام نظرات ( ) |

 

  

 
   
 

نوشته شده در سه شنبه 89/6/9ساعت 2:39 صبح توسط گمنام نظرات ( ) |

   1   2      >

Design By : Pichak