مهر 89 - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

صهیونیست‌ها تاکنون سازمان‌ها و گروه‌های خاصی را برای قتل و ترور و کشتارمخالفان و دشمنان خود در سطح دنیاو فلسطینیان به خصوص رهبران و اعضای مقاومت تشکیل داده‌اند. در زیر به مهم‌ترین ین سازمان‌ها اشاره می‌کنیم

                                 1351630432.jpg
هاشومیر (نگهبان)
یک سازمان نظامی صهیونیستی است که در سال 1909 در فلسطین تشکیل شد و افرادی چون یتسحاق تسفی، اسرائیل گلعادی، الکساندر زید و اسرائیل شوحط مسؤولان ین سازمان به شمار می‌آمدند. بیش‌تر اعضای ین سازمان نظامی از حزب کار و از نخستین مهاجران روسی به فلسطین اشغالی هستند. با این وجود، هاشومیر با نظارت مستقیم حزب کار بر این سازمان مخالفت کرده است. هدف این سازمان تامین امنیت شهرک‌های یهودی‌نشین و حمایت از آن‌ها اعلام شده است.

بیتار
این کلمه برگرفته از عبارت عبری ‹‹بریت یوسف ترومبلدور›› به معنی ‹‹دوران ترومبلدور›› و یا ‹‹پیمان ترومبلدور›› است. بیتار سازمانی اصلاح‌طلبانه و متشکل از جوانان صهیونیست است که یوسف ترومبلدور در سال 1923 آن را در هلند تاسیس کرد. هدف ین سازمان آموزش اصول کشاورزی و علوم به جوانان یهود بری آماده ساختن آن‌ها جهت زندگی در فلسطین بود. البته در آموزش ین افراد روی آموزش نظامی و زبان عبری تاکید خاصی می‌شد. اعضی ین سازمان یک نوع یدئولوژی متاثر از فاشیسم را آموزش می‌دیدند. اندیشه فاشیسم در آن زمان حاکم بر اروپا بود. به ین جوانان تلقین می‌شد که انسان دو راه پیش رو دارد که سومی ندارد: ‹‹یا مرگ یا جنگ››
بیتار مدام به اعضی خود یادآور می‌شد که هر کشور داری رسالت و اهداف خاص، با زور شمشیر تشکیل شده است. در کل باید گفت که این سازمان افکار و اندیشه‌هی جابوتنسکی از رهبران صهیونیسم را یدک می‌کشد.

نوتریم
کلمه‌ی عبری و به معنی نگهبان و محافظ است. ین سازمان عبارت است از پلیس احتیاط یهودی که نیروهی قیمومت انگلستان با همکاری هاگانا و بری قلع و قمع انتفاضه ملت فلسطین در 1936 ـ 1939 تشکیل دادند و در ین راستا صدها یهودی در شهر‌ها و شهرک‌ها به عضویت آن درآمدند و بری حمیت از شهرک‌هی واقع در منطقه پست اردن اعزام شدند. نیروهی نوتریم ابتدا 1550 نفر بودند که حقوق و هزینه زندگی 750 نفر آنان را انگلستان و حقوق بقیه (1800) را رهبری شهرک‌های یهودی متکفل شده بودند. در ژوئن 1936م. با توجه به شدت گرفتن تظاهرات فلسطینیان 1240 نیرویی که ‹‹نگهبانان ذخیره›› نام داشتند، به عضویت ین سازمان درآمدند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 89/7/28ساعت 9:29 صبح توسط نظرات ( ) |

                                              

 

- انهدام هتل ملک داوود  :هتل ملک داود در قدس  که در سال 1330 ساخته شده بود و در دوره جنگ جهانی دوم مرکز فرماندهی ارتش انگلیس و آرشیو بسیاری از اقدامات آژانس یهود در اشغال تدریجی فلسطین محسوب می شد در ژوئیه 1946 به دست گروههای تروریستی صهیونیستی هاگاناه، ایرگون و شتیرن با 350 کیلوگرم مواد منفجره ، منفجر و به طور کلی ویران شد.

 

- جنایت دیر یاسین: دیر یاسین نام دهی کوچک نزدیک قدس می‌باشد. تعداد ساکنان این ده در سال 1948 نزدیک به 700 نفر بودند. در 10/4/1948 این ده شاهد هجوم 3 گروه مسلح به نام ارگون به سرکردگی مناحیم بگین، گروه شتیرن به سرکردگی اسحق شامیر و گروه هاگانا به سرکردگی دیوید بن گوریون بود. در این یورش که با مقاومت ساکنان ده همراه بود 250 نفر که بیشتر آنها را زنان، کودکان و سالمندان تشکیل می‌داد کشته شدند. همچنین در این حمله فجایع دیگری از جمله تجاوز جنسی، مثله کردن، پاره کردن شکم زنان باردار و منفجر کردن منازل نیز رخ داد

 

3 - جنایات اللد و الرمله :ژوئن 1348 شبه نظامیان صهیونیست با حمله به این دو روستا جز 25 خانواده فلسطینی دیگر هیچ فلسطینی را زنده نگذاشتند. 176 فلسطینی در این جنایت به شهادت رسیدند

 

- جنایت الطنطوره: این روستا در جنوب شهر اشغالی حیفا واقع است و در 23 می 1948 شاهد بزرگترین جنایت صهیونیستها علیه اهالی روستا بود. وقایع فاجعه بار این روستا از سال 1948 تا سال 2000 میلادی سری باقی ماند تا اینکه یک اسراییلی به نام تد کاتس در پایان نامه دوره کارشناسی ارشدش با استفاده از آرشیو ارتش صهیونیستی فاش کرد که در این روستا 200 فلسطینی قتل عام شدند.

 

- جنایت الدوایمه: این روستا در استان الخلیل واقع است و در اکتبر سال 1948 شاهد هجوم وحشیانه شبه نظامیان صهیونیست بود که در پی ان 500 نفر به قتل رسیدند که از این بین 200 نفر متعلق به روستاهای دیگری بودند که در این روستا پناه گرفته بودند.

 

6 - جنایت قبیه: روستای قبیه در 22 کیلومتری شمال شرقی قدس و 44 کیلومتری غرب رام الله واقع است و ساعت 7 بعد از ظهر 14 اکتبر سال 1953 مورد حمله و اشغال نظامیان صهیونیست در آمد. این هجوم که نظامیان صهیونیست با لباس مبدل صورت دادند به رهبری آریل شارون انجام گرفت که طی آن 69 زن و مرد و کودک فلسطنیی به قتل رسیدند.

 

7- کشتار حولا : بامداد 31/10/1948 نیروهای اسرائیلی به سرکردگی مناحیم بگین به حولا شهر کوچکی در لبنان حمله بردند . در این حمله نیروهای اسرائیلی مردان شهر را اعدام نمودند و منازل مسکونی را منهدم کردند . همچنین ده‌ها نفر از کشته شده‌ها را در گورهای دسته جمعی دفن کردند. این فاجعه باعث مهاجرت اکثر اهالی این منطقه به بیروت شد. در این کشتار 90 لبنانی کشته شدند

           

 8- جنایت کفرقاسم:   در روز 29/10/1956 کفر قاسم دهی نزدیک شهر قلقیلیه در فلسطین هدف حمله نیروهای صهیونیستی قرار گرفت. در این حمله که در ساعت 5 عصر و هنگام بازگشت اهالی ده از مزارع صورت گرفت 49 نفر کشته شدند . این کشتار با شعار «‌بدون عاطفه باش تا خدا رحمتت کند» به وقوع پیوست .

 

 9- کشتار حانین: نیروهای اسرائیلی در 26 نوامبر سال 1967 بعد از حدود 3 ماه از محاصره روستای حانین در لبنان وارد این روستا شدند و اقدام به قتل ساکنان با تبر کردند. همچنین منازل را آتش‌زده و آنها را با خاک یکسان کردند . کشتار یارین در این کشتار که در سال 1974 به وقوع پیوست نیروهای اسرائیلی پس از ورود به شهر کوچک یارین در لبنان 17 منزل را ویران و 9 نفر را به قتل رساندند .

 

10- کشتارعیترون: عیترون نام شهری کوچک در جنوب لبنان است. این شهر در سال 1975 بر اثر انفجار یک بمب کارگذاشته شده توسط نیروهای اسرائیلی شاهد کشته شدن 9 کودک بود .

 

11- کشتار بنت جبیل: در سال 1976 نیروهای اسرائیلی پنجشنبه بازار شهر کوچک بنت جبیل در لبنان را بمباران کردند. این بمباران منجر به کشته شدن 23 و زخمی شدن 30 نفر شد .

 

12- کشتار اوزاعی: در سال 1978 نیروهای هوایی اسرائیل واحدهای مسکونی و موسسات تجاری منطقه اوزاعی در نزدیکی بیروت را هدف قرار دادند. در این حادثه 26 نفر کشته و 30 واحد مسکونی کاملا ویران شد .

 

13- کشتار راشیا: در سال 1978 توپخانه اسرائیل 15 لبنانی را که به سمت کلیسای شهر کوچک راشیا روانه بودند به قتل رساند .

 

14- کشتار کونین: نیروهای اسرائیلی در سال 1978 ده کونین در لبنان را مورد هدف قرار داد. در این حمله 29 نفر که اکثرا کودک بودند، کشته شدند .

 

15- کشتار عدلون: در سال 1978 کماندوهای اسرائیلی مستقر در ساحل عدلون در لبنان 20 نفر از افرادی را که در 2 ماشین در حال حرکت بودند هدف قرار داده و به قتل رساندند .

 

 16- کشتار عباسیه: در سال 1978 نیروی هوایی اسرائیل مسجدی را در شهر کوچک عباسیه در لبنان که تعدادی از خانواده‌ها در آنجا پناه گرفته بودند را هدف قرار داد. در این بمباران هوایی 112 نفر که بیشتر آنها زن و کودک بودند کشته شدند .

 

17- جنایت خان یونس: خان یونس در نوار غزه واقع است. این روستا در دو نوبت به فاصله نه روز هدف حملات اشغالگران صهیونیست قرار یکی در در 3 نوامبر 1956 که 500 فلسطینی به قتل رسید و دیگری 12 نوامبر که 270 فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

 18- جنایت صبرا وشتیلا:    در سال 1982 نیروهای اسرائیلی با همکاری برخی از نیروهای نظامی لبنانی دست نشانده با نقشه وزیر جنگ آن زمان آریل شارون به اردوگاه‌های صبرا و شتیلا در نزدیکی بیروت که برخی از پناهندگان فلسطینی را در خود جای داده بودند حمله کردند و حدود 800 نفر فلسطینی به اضافه تعدادی لبنانی را به قتل رساندند .

 

 19- جنایت اردوگاه البرج الشمالی  :   این اردوگاه در لبنان واقع است. هواپیماهای صهیونیستی در هفتم ژوئن سال 1982 با حمله به این اردوگاه با استفاده از بمبهای فسفری 94 فلسطینی را در این اردوگاه به خاک خون کشیدند. این حمله در واکنش مقابله جوانان اردوگاه در برابر حمله نظامیان پیاده صهیونیستی به اردوگاه صورت گرفت.

 

20- جنایت عیون قاره:  صبح روز بیستم ماه می 1990 یک نظامی صهیونیستی به روی کاروان کارگران فلسطینی در منطقه صهیونیست نشین لیتسیون (عیون قاره) آتش گشود که در نتیجه آن هشت کارگر فلسطینی شهید و 16 نفر دیگر زخمی شدند.

 

 


نوشته شده در شنبه 89/7/24ساعت 10:42 عصر توسط نظرات ( ) |

 سلام.............

 به شهدای راه حق  و آزادی

 

 بفضل وعده خدا  این کید شیطان کان ضعیــــــــــفا

 

 

 رزمنگان فلسطینی


نوشته شده در شنبه 89/7/24ساعت 10:16 عصر توسط نظرات ( ) |

مسجد الاقصی

هر طرف آئینه‎ای باشد کزان پیدا علیست

ای یهودی، ای مسیحی، ای مسلمان، ای فلان

رکن کعبه، چلچراغ مسجد الاقصی علیست

در شب معراج احمد نور از لب نور بود

دید در افلاک، ماه لیلة الاسرا علیست

مردگان دم می‎گرفتند ز عیسای مسیح

غافل از آن که مسیحای دو صد عیسی علیست

اوست سرّ اسم اعظم، واقف است او بر امور

راز پنهان در عصای پنجه‎ی موسی علیست

با علی بودن علو و عزت آزادگیست

 


نوشته شده در شنبه 89/7/24ساعت 12:48 عصر توسط نظرات ( ) |

مرکز امنیت ملی رژیم صهیونیستی اذعان کرد:

آمریکا و اسرائیل توان حمله به ایران را ندارند

مرکز امنیت ملی رژیم صهیونیستی تاکید کرد آمریکا و اسرائیل قادر به حمله نظامی علیه ایران نیستند زیراواکنش ایران به قدری شدید خواهد بود که ضربات جبران‌ناپذیری  براسرائیل وارد خواهد کرد.

"زاکی شالوم "، استاد دانشگاه "بئر السبع " در سرزمین‌ اشغالی فلسطین در پژوهشی که اخیرا برای مرکز امنیت ملی رژیم صهیونیستی آماده کرده است، تاکید کرد: دولت کنونی آمریکا تصمیم گرفته است که گزینه نظامی علیه ایران به کار نبرد به همین علت اگر اسرائیل چنین قصدی داشته باشد باید به تنهایی اقدام کند. 

                                
 
این پژوهشگر صهیونیستی تاکید کرد دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد دولت کنونی آمریکا قصد حمله نظامی علیه ایران را ندارد چون هرگونه عملیات آمریکایی چه به صورت مستقل صورت گیرد و چه از طریق همکاری با اسرائیل باشد مطمئنا با پاسخ جدی ایران علیه اسرائیل روبه‌رو خواهد شد. 

وی ضمن بعید دانستن حمله رژیم صهیونیستی به ایران اذعان داشت: انتظار می‌رود واکنش ایران به هرگونه حمله نظامی بسیار شدید و سخت باشد و نتایج آن از پیش کاملا مشخص است و اگر تهران بخواهد عملیات انتقام‌جویانه علیه اسرائیل اجرا کند انتقامی شدید خواهد بود و اسرائیل ضربه‌های شدید بسیاری از ایران دریافت خواهد کرد و در این صورت اسرائیل نیاز شدیدی به دخالت آمریکا برای نجات خود پیدا خواهد کرد و با وارد شدن آمریکا به عرصه جنگ شاهد درگیری طولانی‌مدتی خواهیم بود که همه کشورهای منطقه را در برخواهد گرفت.

نوشته شده در جمعه 89/7/23ساعت 3:24 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak