مهر 89 - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

این دختران اسرائیلی بر روی بمب هایی که قراره نوید آزادی

 

 (یعنی کشتن زن و بچه و خراب کردن خانه های مردم غزه و لبنان) را

 

 بدهد، شعار پدران صهیوتیستی خودشان را می نویسن…نه غزه نه لبنان ..

 

 


نوشته شده در یکشنبه 89/7/18ساعت 12:27 عصر توسط نظرات ( ) |

مشروح سخنان سید حسن نصرالله در سخنرانی روز جهانی قدس:

اگر اسرائیل به لبنان حمله کند ما باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. آنها اگر شش تیپ نظامیان خود را نزد ما بفرستند، اگر مقاومت آماده باشد تمامی این نظامیان و در واقع نصف ارتش اسرائیل را نابود کرده و متلاشی می‌کنیم و آینده اسرائیل در این منطقه را از بین می‌بریم. 
من به شما می‌گویم که جنگ آینده چهره منطقه را تغییر خواهد داد. برخی می‌پرسند آیا شما سلاح اتمی به دست آورده‌اید؟ من می‌گویم خیر. طبق دستورات شرعی دستیابی به سلاح هسته‌ای برای ما و استفاده از آن حرام است. ما اگر ارتش اسرائیل را نابود کنیم و درهم بشکنیم در واقع به یاری خداوند آینده این رژیم را نابود خواهیم کرد و اگر ارتش اسرائیل در لبنان نابود شود، بعید نیست که خداوند ما را یاری کرده تا با اتوبوس‌ها و خودروهای خود به بیت‌المقدس برویم


نوشته شده در یکشنبه 89/7/18ساعت 11:41 صبح توسط نظرات ( ) |


تو جنایت کن من حمایت

نوشته شده در شنبه 89/7/17ساعت 2:55 عصر توسط نظرات ( ) |

سید "حسن نصرالله " دبیرکل حزب‌الله لبنان در مقابل منزل خود در منطقه حاره حریک که در جنگ 33 روزه به علت موشک‌باران صهیونیست‌ها به کلی تخریب شد، یک نهال کاشت تا فعالیت سازمان "جهاد البناء " برای غرس یک میلیون نهال در لبنان پایان یابد.
در مراسم اختتامیه کاشت یک میلیون نهال در لبنان که به دست سید حسن نصرالله انجام شد، "حسین الحاج حسن " وزیر کشاورزی و "علی عمار " نماینده مجلس و تعداد دیگری از مسئولان حزب‌الله لبنان نیز حضور داشتند.
 
درختکارى توسط سید حسن نصرالله
وی در سخنانی که پس از غرس این نهال صورت گرفت از همه مردم لبنان خواست تا غرس نهال را به صورت جدی دنبال کنند، نصرالله همچنین وعده داد که در سخنرانی امروز خود که به مناسبت اختتامیه کاشت یک میلیون نهال برگزار می‌شود، از این موضوع بیشتر صحبت کند.
منبع: سایت جمعیت حامیان مقاومت اسلامی


نوشته شده در شنبه 89/7/17ساعت 2:40 عصر توسط نظرات ( ) |

معرفی شرکت های اسرائیلی

                                     

                                           منبع: www.norequds.com

وزارت خارجه در نامه ای به مجلس که برای معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزارتخانه های بازرگانی و صنایع هم رونوشت شده است، شرکت های صهیونیستی را معرفی کرده است. 

 این نامه  از طرف حسن قشقاوی معاون امور مجلس وزارت خارجه به علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی نوشته شده است.
در متن این نامه آمده است که به علت تغییرات سریع سهامداران شرکت ها در بورس تشخیص صهیونیستی بودن یک شرکت دشوار است و این گزارش از آخرین وضعیت شرکت ها است که با کمک سازمان های تحریم تحت نظر سازمان کنفرانس اسلامی تدوین شده است.
در زیر اسامی این شرکتها آورده شده است:

نوشته شده در جمعه 89/7/16ساعت 9:45 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak