مهر 89 - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

گویا می گویند فلسطین هم آن فلسطین موعود نیست و قدس آن قدس معهود ! غزه شهر دشمنان ! اهل بیت است !! و لندن بهشت مجاهدان ، فلسطین یک سمبل است ، سمبلی از تهران که در آن نیروهای صهیونیستی لباس شخصی ! با فلسطینی هائی که در بند رهائی از رژیم هستند درگیر می شوند ، نه این دیگر مصداق شناسی نیست این خود حدیث است که می فرماید سیأتی علیکم سید حسن الابطحی و انه سید الحسنی المعهود الخراسانی ! آخر وقتی احادیث روشن هست چرا مصداق شناسی کنیم ! نه سخن پیامبر را تأویل نکنید مصداق شناسی دیگر چه صیغه ایست ! بنی امیه کجا و فرزندان طلقا کجا ؟! آخر این جوانان چند حدیث خوانده تازه به دوران رسیده سوره دهر را تأویل می کنند و می گویند در شأن حسن و حسین است ! آخر سیدمان ابوهریره می فرمود به کنه کلام نبوی نمی توان رسید ! سیدمان ابا مکر با آنهمه سوابق درخشان روزی بر منبر مسجد النبی بالا رفت و فرمود اگر خواستید خون این مصداق شناسان را بریزید طوری باشد که بر مسجد نریزد ! آخر آنها می گویند مراد از یوتون الزکاة و هم راکعون پسر ابوطالب است ! آخر می گویند گرداندن پیراهن خونین سیدمان فتنه است ! آنهم فتنه ای که در حدیث نبوی سلام الله علیه آنرا فتنه ناکثین است ، پس لابد رسول خدا نیز فتنه کرده که با ام المومنین عایشه تزویج نموده است ! شتر سرخ موئی بیاورید تا برایتان بگویم !

 

نوشته شده توسط صاعقه 2

نوشته شده در چهارشنبه 89/7/14ساعت 1:59 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

در لابه لای شعله های هجوم ستاره ی سیاه

نوار غزه و قرآن با هم سوختند...

وقتی گذرگاه رفح

اجازه عبور به آیه های قرآن نداد

و ما شعله هایی که قر آن را فرا گرفته بود خاموش کردیم...

با اشک های ولی...

 

که اشک های ولیِ ما

شعله های آتش سقر را خاموش می کند

چه برسد به این آتش کودکانه!

و ما خاموش کردیم

با خالی کردن آب بطری های نستله

و

با سطل های آب مهربانی که امروز از دارو و پتو و وجه نقد

پر و خالی شد

ما شعله هایی که قرآن را فرا گرفته بود خاموش کردیم

اما آن مزدور نفهمید...

که شعله هایی عظیم تر از عشق و خشم را در دل مومنین روشن کرد

که و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین

اجرکم عندالله


نوشته شده در سه شنبه 89/7/13ساعت 10:9 صبح توسط نظرات ( ) |

! ! ! ! ! !

 

شعار سران فتنه: نه غزه نه لبنان ،اسرائیل بیا تو ایران!!!!!

 


نوشته شده در یکشنبه 89/7/11ساعت 10:44 عصر توسط نظرات ( ) |

شکنجه صهیونیستها
گروه‌های حقوق بشر و مسئولان فلسطینی از بازداشت بی‌رویه کودکان فلسطینی به دست سربازان رژیم اسرائیل ابراز نگرانی شدید کرده‌اند.
"انصارالعصری"، سازمان حقوق بشر فلسطین اعلام کرده است سالانه بیش از 500 کودک فلسطینی به دست سربازان رژیم اسرائیل دستگیر می‌شوند.
بنابر این گزارش در حال حاضر 310 کودک و نوجوان فلسطینی زیر 18 سال در زندان‌های رژیم اسرائیل به سر می‌برند.
این درحالی است که پرونده کودکان و نوجوانان فلسطین اسیر اسرائیل در دادگاه‌های بزرگسالان بررسی می‌شود و روند آن به گونه‌ای است که نقش آشکار قوانین بین‌المللی به شمار می‌آید.
در همین حال، شکنجه و بدرفتاری زندانیان در بازداشت‌گاه‌های اسرائیلی به‌طور معمول رواج دارد.
بسیاری از کودکان فلسطینی به اتهام سنگ‌پراکنی به سربازان زره‌پوش اسرائیل و خودروهای زرهی این رژیم بازداشت شده‌اند.
به گفته کودکانی که مدت‌ زیادی از عمر خود را در بازداشت‌گاه‌های اسرائیلی سپری کرده‌اند، در هر سلول چهار متری این بازداشت‌گاه‌ها هشت تا 10 کودک محبوس هستند و این کودکان انواع و اقسام شکنجه‌های روحی و روانی را متحمل می‌شوند.
گزارش‌های منتشرشده همچنین از هتک حرمت کودکان فلسطینی به دست سربازان در بازداشتگاه‌های این رژیم خبر می‌دهند.
همچنین اسرائیل از این کودکان برای آزمایشات پزشکی استفاده کرده و اعضای بدن آنان را می فروشد.گاها از این کودکان به عنوان سپر انسانی در حملات خود به فلسطینیان نیز  استفاده می کند!
منبع: سایت الحماة
 

نوشته شده در یکشنبه 89/7/11ساعت 4:53 عصر توسط نظرات ( ) |

           
تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا برخی از اسرائیلی ها در مورد اتهام ایفای نقش اسرائیل در حملات 11 سپتامبر 2001 این همه جاروجنجال به راه انداخته اند؟ این توجیه گران اسرائیلی آنقدر در مورد اتهام نقش اسرائیل در حملات 11 سپتامبر 2001 جنجال به راه انداختند که هر کسی ممکن است نسبت به این  موضوع شک کند که شاید واقعا اسرائیل در این حمله بزرگ در آمریکا نقش داشته است.

در حالی که یک کتاب کوچک لازم است تا به اندازه کافی در مورد ارتباط اسرائیل با حملات 11 سپتامبر 2001 سخن گفت( همانگونه که جاستین رایموندو یکی از مقاله نویسان سایت آنتی وار در گزارشی با عنوان "Terror Enigma"  تلاش کرد به آن بپردازد)، اجازه بدهید که به طور خلاصه برخی از حقایق جالب توجه در مورد حادثه 11 سپتامبر 2001 بازگو شود.

تا به حال در مورد آن پنج اسرائیلی که مشاهده شده همزمان با آتش سوزی و ویران شدن برج های دوقلو در نیویورک، به رقص و پایکوبی پرداختند، مطلبی شنیده اید یا فیلمی دیده اید. این موضوع را " نیل مَککی" از روزنامه " ساندی هرالد" اسکاتلند بررسی کرد و مشخص شد که بله واقعیت داشته است. این پنچ اسرائیلی مَسرور از ویران شدن برج های دوقلو در نیویورک برای سیستم های ترابری شهری در این شهر کار می کردند و بعدها اف. بی. آی اعلام کرد که این افراد مظنون به عضویت در موساد هستند.

پس از ناکامی چندین بازجویی دروغین، این مردان جوان اسرائیلی دو ماه بعد از آمریکا اخراج شدند و به کشورشان منتقل شدند. این پنج اسرائیلی سپس در برنامه های تلویزیونی در اسرائیل حضور یافتند و یکی از آنها با تعجب در برنامه ای گفت: هدف ما مُستند کردن حادثه 11 سپتامبر بود.

روزنامه هاآرتص پیشتر در گزارشی نوشته بود: دو تن از کارکنان شرکت اُودیگو یک شرکت خدمات پیام رسانی فوری اسرائیلی، دو ساعت پیش از حمله به برج های دوقلو در روز 11 سپتامبر 2001، پیام هایی را  دریافت کردند که این حمله را پیش بینی کرده بود.

روزنامه جروزالم پست  نیز گزارش داده بود: مقامات شرکت کشتیرانی زیم (ZIM) که بخشی از سهام آن در اختیار دولت اسرائیل است، دفتر آمریکای شمالی خود را که در طبقه 16 یکی از ساختمانهای برج های دو قلو قرار داشت، یک هفته پیش از حمله 11 سپتامبر تخلیه کردند. حتی آنها 50 هزار دلار نیز جریمه به خاطر نقض اجاره نامه خود پرداخت کردند.

به رغم مستند بودن این چند اتفاق، به هیچ کدام از این حقایق  در گزارش 567 صفحه ای کمیسیون مسئول بررسی حادثه 11 سپتامبر 2001 اشاره نشد.

به علاوه اینکه " فیلیپ زلیکو" مدیر اجرایی این کمیسیون  نیز نگران گسترش این حقایق عذاب آور در میان مردم آمریکا بوده است. اما تاکنون هیچ تحقیقاتی در مورد نقش اسرائیل در حادثه 11 سپتامبر انجام نشده است.

در سال 2008 گزارشی با عنوان " تئوری های توطئه" منتشر شد که کاس سانستین (هم اکنون وی رئیس دفتر اطلاع رسانی و امور نظارتی کاخ سفید است) به همراه نویسنده دیگری آن را نوشتند.  تمرکز اصلی این گزارش بر تئوری های توطئه مربوط به تروریسم به ویژه تئوری هایی بود که از پس از حادثه 11 سپتامبر مطرح شد، بود.

سانستین و همکارش به جای رَد این نوع توطئه ها، اعلام کردند: آنهایی که مظنون به دخالت اسرائیل در حادثه 11 سپتامبر 2001 هستند، از "معرفت شناسی ناقصی" رنج می برند. این دو نویسنده معتقد بودند که موضوع نقش اسرائیل در حادثه 11 سپتامبر  بنابر منابع اندک مطرح شده و اینکه افرادی که مطالبی در این رابطه می دانند، اطلاعاتشان اشتباه است.

سانستین برای رَد این اتهامها، موضوع نفوذ گروههای افراطی و یا هم پیمانانشان را مطرح کرد.

البته بعدها مشخص شد که سانستین خود از " معرفت شناسی ناقص" رنج می برد چون تحقیقات و گزارش وی در مورد حادثه 11 سپتامبر 2001 کاملا جانبدارانه به نفع اسرائیل بوده و تحقیقات خود را بیشتر براساس اطلاعات فردی به نام " دانیل پایپس" یک  نومحافظه کار ضد اسلام در آمریکا نوشته است.

خود پایپس نیز تا حدودی یک کارشناس در امور تئوری های توطئه است و در این راستا دو کتاب نیز نوشته است.

در نبود یک تحقیقات درست و معتبر در باره 11 سپتامبر 2001، هنوز هم نظرات گسترده ای  در مورد ایفای نقش و همدستی اسرائیل در این حادثه وجود دارد.

" جاستین ریموندو" در گزارش خود با عنوان " Terror Enigma " محتاطانه نتیجه گرفت: اسرائیل به طور مخفیانه با گروه اسامه بن لادن رهبر القاعده در انجام حادثه 11 سپتامبر همکاری کرده بود.

اما دیگر کارشناسان از جمله دکتر " آلن سابروسکی" در این زمینه قاطعانه اظهارنظر کرده اند.

دکتر سابروسکی که مدیر سابق موسسه مطالعات استراتژیک در کالج جنگ ارتش امریکا است، اخیرا گفت: 100 درصد مطمئن هستم که حادثه 11 سپتامبر 2001 عملیاتی از سوی موساد بود. همین و بس.


نوشته شده در یکشنبه 89/7/11ساعت 3:44 عصر توسط نظرات ( ) |

<   <<   6   7      >

Design By : Pichak