مهر 89 - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

2ptt9n4.jpg.gifبدون شرح - غزه2ptt9n4.jpg.gif


نوشته شده در جمعه 89/7/30ساعت 5:2 عصر توسط نظرات ( ) |

بدون شرح - غزه


نوشته شده در جمعه 89/7/30ساعت 5:1 عصر توسط نظرات ( ) |

کسانی که مطالب فراماسونری رو دنبال میکنن ، با تصویر چشم جهانبین آشنایی کامل دارن . میشه گفت که این نماد یکی از پرکاربردترین و معروف ترین علائم ماسونهاست که تصویرش رو روی دلار آمریکا هم میشه  دید.

 عدد 13 ،عدد مقدس یهودی ها، برای ماسونهاست و می گویند خوش یمن است.

با نگاه در عکس یک اسکناس یک دلاری در مییابیم چند 13 داریم:


 

a.jpg

   

13 تا ستاره

13 تا تیر

13 برگ زیتون

13خط روی پرچم آمریکا طراحی شده

و اما اون طرف یک دلاری:


هرمی است که 13 پله دارد که در انتها به یک چشم بزرگ میرسد که همان چشم جهان بین است و در واقع چشم جهان بین همان چشم دجّال است. جالب اینجاست که تا قبل از آمدن حضرت محمِّد(ص) کسی نمی دانست نشانه ی دجّال یک چشمی بودن آن است.

               

 52edd962ffac48cd884c.jpgرم جهانبین

یکی از اسامی این نماد ، مثلث یک چشم (هرم یک چشم) و یا مثلث نور افشان هستش . در بسیاری از فیلمها و طرحهای گرافیکی غربی به صورت غیر مستقیم به اون اشاره شده . برای مثال در فیلم مومیایی در یک لحظه از فیلم تصویر زیر رو میبینید

 

 

جالبه که بدونید در بسیاری از موارد در طراحی ها و فیلمهای غربی به همین شکل به مثلث جهانبین اشاره میشه. یعنی فقط یک مثلث و یک چشم در مرکز اون .
                            

                               در این  طرح تبلیغاتی  سران فتنه هم دیده شده بود 
                           

 

                            این نمونه رو حتماً  دیدید :
                           


 

این تصویر صفحه 67 یکی از کتابهای درسی همین ایران خودمونه . این رو گذاشتم تا اگر کسی به وجود این نمادها در کشور و استفاده از اونها شک داره شکش تبدیل به یقین بشه . باور کنید این نمادها در معماری و گرافیک ما حضور دارن .

 در مهر آمریکا که مریوط به 200 سال پیش از به وجود آمدن اسرائیل است اگر ستاره ها را بهم وصل کنیم پرچم اسرائیل درست میشود...

                024ab051ffd541c1ab50.jpg


 


نوشته شده در پنج شنبه 89/7/29ساعت 11:50 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

این صحنه ها آتش بازی نیست بلکه

بمباران وحشیانه صهیونیست های جنایتکار

در فلسطین است که با سکوت و مماشات دنیای غرب همراه بود.

 

j3.jpg

j.jpg

j1.jpg

j4.jpg

j2.jpg

 ca65sspkcao7ngj3ca6pxfa6cayi3c0gcaejhxpgcasn3d2ocapg8nbxcam0n09ecayi7fjccalpno33ca04q30pca252iagcahfahx5cafuz2qgcas342f2cahtwzoscae692rycakaf50rcateh7eqcaito216.jpg

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/7/28ساعت 8:23 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

توصیه‌های اولین رئیس موساد به اولین رئیس ساواک



در سند ساواک راجع به گزارش نشست مشترک اولین رؤسای موساد و ساواک چنین می‌خوانیم:


نخست‌وزیری
سازمان اطلاعات و امنیت کشور
س.ا.و.ا.ک
موضوع: گزارش

طبق تصمیمات متخذه قبلی روز دوشنبه 24 مرداد جلسه کمیته هم‌آهنگی رؤسای سازمانهای اطلاعات ایران و اسرائیل با حضور سپهبد بختیار – آقایان هارل – کاروز- سرتیپ پاکروان – سرتیپ علوی کیا منعقد شد.
آقای هارل اظهارات زیر را نمود:
با توجه به موضع حساس دو کشور و شرایط بحرانی جهان چنانچه در سیاست عالی و در فعالیت بین‌المللی دو کشور هم‌آهنگی ایجاد شود و درباره هدفهای کلی که بین دو کشور می‌باشد تبادل نظر – مشورت و توافق به عمل آید بدون شک خواهیم توانست در صحنه بین‌المللی نقش مؤثری بازی کنیم و خطراتی که توجه ما می‌باشد رفع سازیم.
در اینجا آقای هارل تذکر داد که وضع جهان و خاورمیانه طوری است که پشتیبانی و حفظ منافع ایران از لحاظ اسرائیل جنبه حیاتی دارد و هر عملی که دولت اسرائیل به نفع ایران انجام می‌دهد در حقیقت قدمی است که به نفع خود اسرائیل برداشته شده است و بنابراین باید تصریح کرد که هر نوع کمک اسرائیل به ایران بدون توقع هیچ‌گونه عمل متقابلی از طرف دولت شاهنشاهی است و ما اکنون اصراری درباره مبادله نمایندگان سیاسی بین دو کشور نداریم. البته دولت اسرائیل امیدوار است که در آتیه این منظور عملی بشود ولی موضوع مزبور فعلاً مطرح نیست.


1. هدفهای کلی:
آقای هارل متذکر شد که هدفهای کلی کار در مرحله حاضر عبارت است از:
- جلوگیری از هرگونه افزایش قدرت ناصر
- دفع حمله تبلیغاتی که جمال عبدالناصر با تشریک مساعی روسها علیه ایران آغاز کرده است. در این خصوص اقدام عمومی در فاش کردن ماهیت حقیقی عبدالناصر و سیاست او لازم است.
- تقویت ایران از نقطه نظر سیاسی و اقتصادی تا مبانی ثبات و پایداری ایران مستحکم‌تر شود.
دولت اسرائیل حاضر است که تمام امکانات خود را بدون هیچ‌گونه قید و شرط و با تمام قدرت و با رعایت تمام شرایطی که فعلاً باید دولت ایران ملاحظه نماید در اختیار ایران بگذارد.
2. نحوه همکاری:
همکاری می‌تواند در حیطه‌های زیر به طور مؤثری صورت گیرد:
1- حیطه سیاسی
2- حیطه تبلیغاتی


3. حیطه اجتماعی:
در حیطه سیاسی، چنانچه در کشورهای مهم دنیا بین نمایندگیهای سیاسی دو کشور طبق دستورات مرکز تبادل نظر و مشورت به عمل آید و برای حل مسائل جاری راه مشترکی آغاز شود زودتر و مؤثرتر به منظور خود نائل خواهیم شد و شاید بعضی مسائل که به تنهایی قابل حل نبودند به آسانی راه‌حل پیدا کنند. نمایندگیهای دولت اسرائیل تمام تجربیات و معلومات خود را در اختیار نمایندگان ایران خواهند گذاشت. «لوبی»‌های موجود را به کار خواهیم برد و به نمایندگان ایرانی در ادامه عمل «لوبی» راهنمایی خواهیم کرد. شرط موفقیت این است که نمایندگیهای خارجی ایران که به طور کلی ضعیف می‌باشند به طور شایسته‌ای تقویت شوند و باید به طور قطع برای این منظور در سفارتخانه‌های مهم تعداد کارمندان ورزیده و شایسته افزایش یابد زیرا در وضع حاضر امکانات اغلب سفارتخانه‌ها به قدری محدود است که قادر به ا نجام وظایف محوله نمی‌باشند.
در حیطه تبلیغاتی: با در نظر گرفتن حمله تبلیغاتی بی‌سابقه‌ای که علیه ایران جریان دارد باید تمام وسایل را به کار برد تا از شدت این حمله کاسته شود. برای این منظور باید آشنایی کامل با محیط مطبوعاتی کشورهای مختلف داشت و با شخصیتهای متنفذ این محافل تماس نزدیکی برقرار شود و در محیط هر کشور طبق مختصات روانی آن کشور عمل نمود تا به نتیجه برسیم – نمایندگان دولت اسرائیل در خارج در این خصوص معلومات خیلی وسیعی دارند که تماماً در اختیار نمایندگان ایرانی گذاشته خواهد شد. ضمناً برای اعمال نفوذ در سایر رشته‌های تبلیغاتی مانند رادیو – تلویزیون و غیره میتوان اقدامات مؤثری را در نظر گرفت.


حیطه اجتماعی و روابط عمومی و اقتصادی:
چنانچه با طرق عمل مناسب فعالیتهای دامنه‌داری برای برقراری تماس با شخصیتهای مؤثر در طبقات مختلف انجام شود می‌‌توان از خیلی امکانات که تا به حال دست نخورده مانده‌اند استفاده نموده به عبارت دیگر باید سازمان‌های روابط عمومی مجهز و منظمی (که تاکنون یا وجود داشته و یا به نحو غلطی اداره می‌شد) تأسیس کرد. در این مورد آقای هارل گفت که دولت اسرائیل از مؤسسات خصوصی موجود تجربه بدی دارد و به این نتیجه رسیده که آنها از مقتضیات و اوضاع حقیقی کشورهای ما بیش از حد بی‌ا‌طلاع هستند و بالنتیجه نمی‌توانند عمل مفیدی انجام دهند و با در نظر گرفتن این تجربه دولت اسرائیل تصمیم گرفت که عمل روابط عمومی را رأساً انجام دهد و تا به حال نتیجه رضایت‌بخشی حاصل شده است. اسرائیل نه فقط حاضر است دستگاه خود را در اختیار ایران بگذارد بلکه نمایندگیهای ایرانی را کمک خواهد کرد تا دستگاه مشابهی برپا کنند. وقتی دستگاه مؤثری ایجاد شد به خودی خود خیلی از مسائل تبلیغاتی و اقتصادی راه حل مناسبی پیدا خواهد کرد.


3. پیشنهادات برای اقدامات اولیه:
آقای هارل پیشنهاد نمود هر چه زودتر بین وزرای امور خارجه دو کشور ملاقاتی به عمل آید تا مسائل فوری همکاری و هم‌آهنگی مطرح گردد. چنانچه در آتیه نزدیکی چنین ملاقاتی میسر نباشد اجازه داده شود که وزیر امور خارجه اسرائیل نماینده تام‌الاختیاری نزد آقای آرام اعزام دارد تا مذاکرات لازم را به عمل آورند. سپس باید به نمایندگیهای سیاسی دو کشور در نقاط مهم دنیا دستورات لازم صادر شود و به این منظور پیشنهاد می‌شود گروه کار که از یک نفر ایرانی و یک نفر اسرائیلی مرکب خواهد بود تشکیل و به نقاط مورد نظر اعزام شوند تا در محل ترتیبات لازم همکاری دوجانبه را بدهند.



* * *
سپهبد بختیار در اینجا اظهار داشت پس از اینکه مطالب بالا به شرف عرض رسید و مورد تصویب واقع شد ترتیب لازم برای همکاری دو کشور داده خواهد شد. در قسمت دوم مذاکرات ترتیبات همکاری بین مأمورین دو سرویس مورد مطالعه واقع شد و عملیاتی که تا به حال انجام گرفته مرور شد و اصلاحات لازم برای پیشرفت کار مطرح گردید.


نوشته شده در چهارشنبه 89/7/28ساعت 4:16 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |

   1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak