ماهیت صهیونیسم: نیرنگ ، دروغ و خیانت در راه پیروزی گناه نیست - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

صهیونیسم، نام یک جنبش فعال سیاسی ازیهودیان می‌باشد که به‌واسطه گستردگی و حجم فعالیت‌های آن، می توان اکثرمشکلات موجود درخاورمیانه ویا جهان رابه سیاستمداران آن ربط داد .
در رابطه با علل بروز تفکر و اقدامات ضد یهودی وضدصهیونیستی ، خود اندیشمندان یهود نیز بارها بر نقش یهودیان در ایجاد و یا دامن زدن به احساسات ضدیهودی تاکید دارند. « برنارد لازار » یکی از برجسته‌ترین اندیشمندان یهودی در مورد دلیل وجود تفکر ضدیهودی چنین می‌گوید :
«
دلیل تفکر ضدیهودی در تاریخ ، از ابتدا تا به امروز این بود که یهودی موجودی غیر اجتماعی بوده است . بروز تفکر یهودستیزی علل مذهبی ، ملی و اقتصادی دارد. یهودیان در همه جا و همیشه خود را قومی برگزیده و بالاتر از اقوام دیگر می‌دانستند ».
هر چند یهودیان در حال حاضر در صدد جبران و تغییر این دیدگاه هستند ، لکن با وجود گذشت قرن‌ها، هنوز هم این دیدگاه در بین اروپاییان وجوامع بشری وجود دارد و به‌خاطر حمایت بسیاری از یهودیان ، از سران صهیونیسم که هر روز به جنایت تازه‌ای در سرزمین‌های اشغالی دست می‌زند ، نیز افزایش می‌یابد.
ماهیت صهیونیسم
این نکته که صهیونیسم در زمانی اندک و با تصمیم چند اندیشمند و فعال یهودی شکل گرفته باشد، سخنی دور از حقیقت بوده و تصوراین که تلاش‌های صهیونیسم در راستای تشکیل یک دولت یهودی خلاصه شده و با محقق شدن این هدف، مأموریت آن نیزبه پایان می رسد نیز از عدم آگاهی ، در خصوص ماهیت صهیونیسم نشأت می‌گیرد.
بن‌گوریون از فعالان سازمان جهانی صهیونیسم و اولین نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص ماهیت صهیونیسم گفت : «سازمان صهیونیسم قادر است چیزی را که ماورای قدرت و صلاحیت اسرائیل است ، به‌‌دست آورد و این نکته مزیتی است که سازمان صهیونیسم نسبت به این کشور دارد».
همچنین بنیامین دیزرائیلی، نخست‌وزیر انگلیس در اواسط قرن نوزدهم که خودیک یهودی‌تبار بود می‌گوید : « نیرنگ ، دروغ و خیانت در راه پیروزی گناه نیست ».
در شکل‌گیری و تقویت اندیشه صهیونیستی عوامل گوناگونی موثر بود ، که به‌طور خلاصه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
1.
تبلیغات دائمی بزرگان یهود مبنی بر تعلق داشتن سرزمین فلسطین به یهودیان .
2.
وجود دیدگاه‌هایی درفرهنگ یهود که آنان را قومی برتر، لایق و مستحق حکومت بر دیگران معرفی می‌کند و تاکید بر این نظرات در ادبیات و آثار نویسندگان یهودی .
3.
وقوع حملاتی علیه یهودیان ودر نتیجه کشته یا آواره شدن آنان، که در برخی موارد به تحریک و یا دست داشتن صهیونیست‌ها صورت می‌گرفت.
4.
تبلیغ برروی مسئله به اصطلاح مظلومیت و بی‌پناهی قوم یهود از سوی برخی نظریه ‌پردازان صهیونیسم وتاکید بر لزوم سازماندهی و فعالیت در راستای تحقق آرمان‌های یهود .
5.
عزیمت دستجات منظم یهودی با نگرش سیاسی و ایجاد شهرکهای یهودی‌نشین درفلسطین .
تسخیر جهان با گسترش و اشاعه فساد و فحشا
سازمان‌های صهیونیستی در تلاش برای تقویت خود و تضعیف مخالفان خود ، توطئه ها ونظریه های پلید ی را دنبال می کنند که یکی از توطئه های پلید و مهم ، توسعه فرهنگ ابتذال و شهوت‌پرستی از طریق راه‌اندازی مراکز فساد و فحشا، تولید و توزیع‌ فیلم‌ها و تصاویر مستهجن و حمایت همه‌جانبه از باندهای بین‌المللی توزیع مواد مخدردرکشورهای عربی واسلامی می باشد .
صهیونیست‌ها وعوامل آنان در پی آن هستند تا به گمان خود از این مسیر مقاومت اسلامی را نیز مهار کنند.


نوشته شده در یکشنبه 89/7/11ساعت 2:42 عصر توسط نظرات ( ) |


Design By : Pichak