کو غیرت مسلمانی؟! - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

رقص سرباز اسرائیلی دور زن دست ‌بسته فلسطینی + فیلم
سرباز اسرائیلی که با لباس فرم ارتش اسراییل در فیلم دیده می‌شود، عینک آفتابی به چشم زده ، در حالی که زن با چشمان و دستان بسته به دیوار چسبیده و به آن پناه آورده است.ما از آن دیوار هم کم ارزش تریم و گرنه خواهر مسلمان ما مجبور نبود از بی کسی به دیوار پناه ببرد! اگر به غفلت و خوابیدن ادامه دهیم و از مظلومین فلسطینی که در خط مقدم جبهه اسلام هستند حمایت نکنیم،در آینده شاهد این صحنه ها در ایران هم خواهیم بود!!!!!!میتوانید در این فیلم معنی شعار نه غزه ،نه لبنان را ببینید 
 

طی ساعات گذشته فیلمی از اهانت یک سرباز اسرائیلی به یک  زن فلسطینی بر روی سایت یوتیوب قرار گرفته که به شدت خشم مردم فلسطین را برانگیخته است.

در این فیلم یک دقیقه‌ای، سرباز اسرائیلی در حالی که دست‌ها و پاها و همچنین چشم‌های یک زن فلسطینی‌ها را بسته، اطراف وی به رقص و پایکوبی مشغول است و هر از چند گاهی این زن را آزار می‌دهد.

این فیلم ویدیویی پس از پخش بر روی سایت یوتیوب، با هدف تقویت روحیه شهرک‌نشینان صهیونیست دیروز دوشنبه از شبکه خصوصی کانال ?? تلویزیون اسرائیل نیز پخش شده است!

سرباز اسرائیلی که با لباس فرم ارتش اسراییل در فیلم دیده می‌شود، عینک آفتابی به چشم زده و در حالی که زن با چشمان و دستان بسته به دیوار چسبیده است،‌ به رقص در اطراف وی مبادرت کرده و با حرکات خود، موجب اذیت و آزار این زن فلسطینی می‌شود.
اسرائیلی‌ها برای فرافکنی موضوع، این فیلم را با عنوان "سرباز اسرائیلی تروریست عرب را دستگیر می‌کند" روی سایت یوتیوب بارگذاری کرده‌اند.
شدت اهانت در این فیلم به حدی بوده که مقامات سازشکار تشکیلات خودگردان فلسطین نیز با ابراز خشم از چنین اقدامی، آن را "توهین شدید به شان و احترام زنان" خواندند.

دفتر سلام فیاض نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: "این فیلم نمایشگر ذهن بیمار اشغالگران است."

بسیاری از کارشناسان معتقدند که پخش این تصاویر، باعث بیشتر جریحه‌دار شدن مردم فلسطین و افزایش درگیری‌ها خواهد شد.

این فیلم ویدیویی در شرایطی منتشر می‌شود که تنها شش هفته پیش، انتشار چند عکس توسط یک سرباز زن اسرائیلی در حال تحقیر جنسی چند مرد فلسطینی که چشمان و دستان آن‌ها بسته بود،‌ خشم بسیاری از مردم کشورهای منطقه را برانگیخت.

پیش از این نیز چند سرباز اسرائیلی با کشتن تعدادی از فلسطینیان،‌ با اجساد آنان عکس یادگاری گرفته بودند!

 

یک مسلمان با دیدن این خبر اگر دق کند و بمیرد سزاوار است. 

فیلم را می توانید از اینجا ببینید


نوشته شده در دوشنبه 89/7/19ساعت 11:6 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak