فراماسونری - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

کسانی که مطالب فراماسونری رو دنبال میکنن ، با تصویر چشم جهانبین آشنایی کامل دارن . میشه گفت که این نماد یکی از پرکاربردترین و معروف ترین علائم ماسونهاست که تصویرش رو روی دلار آمریکا هم میشه  دید.

 عدد 13 ،عدد مقدس یهودی ها، برای ماسونهاست و می گویند خوش یمن است.

با نگاه در عکس یک اسکناس یک دلاری در مییابیم چند 13 داریم:


 

a.jpg

   

13 تا ستاره

13 تا تیر

13 برگ زیتون

13خط روی پرچم آمریکا طراحی شده

و اما اون طرف یک دلاری:


هرمی است که 13 پله دارد که در انتها به یک چشم بزرگ میرسد که همان چشم جهان بین است و در واقع چشم جهان بین همان چشم دجّال است. جالب اینجاست که تا قبل از آمدن حضرت محمِّد(ص) کسی نمی دانست نشانه ی دجّال یک چشمی بودن آن است.

               

 52edd962ffac48cd884c.jpgرم جهانبین

یکی از اسامی این نماد ، مثلث یک چشم (هرم یک چشم) و یا مثلث نور افشان هستش . در بسیاری از فیلمها و طرحهای گرافیکی غربی به صورت غیر مستقیم به اون اشاره شده . برای مثال در فیلم مومیایی در یک لحظه از فیلم تصویر زیر رو میبینید

 

 

جالبه که بدونید در بسیاری از موارد در طراحی ها و فیلمهای غربی به همین شکل به مثلث جهانبین اشاره میشه. یعنی فقط یک مثلث و یک چشم در مرکز اون .
                            

                               در این  طرح تبلیغاتی  سران فتنه هم دیده شده بود 
                           

 

                            این نمونه رو حتماً  دیدید :
                           


 

این تصویر صفحه 67 یکی از کتابهای درسی همین ایران خودمونه . این رو گذاشتم تا اگر کسی به وجود این نمادها در کشور و استفاده از اونها شک داره شکش تبدیل به یقین بشه . باور کنید این نمادها در معماری و گرافیک ما حضور دارن .

 در مهر آمریکا که مریوط به 200 سال پیش از به وجود آمدن اسرائیل است اگر ستاره ها را بهم وصل کنیم پرچم اسرائیل درست میشود...

                024ab051ffd541c1ab50.jpg


 


نوشته شده در پنج شنبه 89/7/29ساعت 11:50 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak