ممنوع - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه جلوگیری از آلوده شدن به ویروس، از دسترسی نظامیان این رژیم به شبکه‌های اجتماعی توئیتر، فیس بوک و جی‌میل جلوگیری کرد.

                                

 

به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت‌آحارونوت»، ارتش اسرائیل در نظر دارد تا از دسترسی نظامیان به شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توئیتر و پایگاه‌های ایمیل مانند جی‌میل ممانعت به عمل آورد و تلاش می‌کند با این اقدام از درز اطلاعات و فیلم‌های خجالت‌آور جلوگیری کند.

«گادی عبودی» رئیس امنیت اطلاعات یگان‌های جاسوسی دیروز این ایده را برای جلوگیری از آنچه وی «دسترسی دشمنان اسرائیل به اطلاعات حساس از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی معروف» خواند، دانست.

عبودی گفت: این ممنوعیت دسترسی فقط هنگامی در پایگاه‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد که آنلاین شدن نظامیان رایانه‌های ارتش را در خطر قرار دهد. استفاده از تلفن همراه نیز محدود خواهد شد.
این اقدام محدود کننده ارتش رژیم صهیونیستی برای ممانعت از دسترسی نظامیان به شبکه‌های اجتماعی پس از آن اتخاذ شد که چند مورد خجالت آور برای ارتش به وجود آمد.
در تازه‌ترین مورد نظامیان تصاویری از بدرفتاری خود با اسرای فلسطینی را روی شبکه فیس بوک قرار داده بودند که با انتقاد شدید گروه‌های حامی فلسطین و حقوق بشر روبرو شد.
در یک مورد دیگر رژیم صهیونیستی مجبور شد عملیاتی را پس از آنکه یک نظامی طرح‌هایی را در فیس بوک افشا کرده بود، متوقف سازد.
عبودی به اخبار شبکه  رژیم صهیونیستی گفت سایت‌های مذکور در رایانه‌هایی که در پایگاه‌های ارتش دسترسی به اینترنت دارند مسدود خواهند شد. همچنین در تمام دفاتری که نظامیان به اسناد و مواد طبقه بندی شده دسترسی دارند نیز این محدودیت اعمال می‌شود.


نوشته شده در دوشنبه 89/8/3ساعت 7:50 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak