اختصاص حقوق 200 نماینده مجلس به کاروان شکست حصر غزه - صاعقه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاعقه

همزمان با حضور کاروان آسیایی شکست حصر غزه در ایران صورت گرفت؛
اختصاص حقوق 200 نماینده مجلس به کاروان شکست حصر غزه

همزمان با حضور کاروان آسیایی شکست حصر غزه در ایران، 200 نفر از نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی بخشی از حقوق ماهانه خود را به مردم غزه تقدیم کردند.

                            

به گزارش خبرگزاری فارس ، همزمان با حضور کاروان آسیایی شکست حصر غزه در ایران، 200 نماینده مجلس شورای اسلامی بخشی از حقوق ماهانه خود را به مردم غزه تقدیم کردند.
متن کامل این بیانیه که در پایان جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد به این شرح است: مطلع شدیم جمعی از فعالان عرصه صلح جهانی و حقوق بشر از حوزه آسیا و اقیانوسیه کاروانی انسان دوستانه به سمت نوار غزه راه اندازی کردند.
این خبر برای ما از دو جهت مسرت بخش است: نخست آنکه تاکنون کمتر شاهد حرکت‌های بشردوستانه بین‌المللی در حوزه آسیا بوده‌ایم و اعلام خبر اعزام کاروان آسیایی همبستگی با مردم فلسطین مژده احیای فعالیت‌هایی از این دست را در قاره کهن به همراه دارد.
دوم آنکه این حرکت از سوی تشکل‌های مردمی سامان یافته است و جای بسی خرسندی است که استمرار اینگونه حرکت‌ها به تشکیل جریان مردمی پیگیری حقوق بشر و مبارزه با ظلم،‌ فارغ از دولت‌ها و حکومت‌ها بینجامد.
ما نمایندگان مجلس ضمن اعلام حمایت از هرگونه تلاش برای مبارزه با ظلم و حمایت از محرومین و مستضعفان با کاروان آسیایی همبستگی با مردم فلسطین اعلام همراهی می‌کنیم و بر اساس فهرست ضمیمه بخشی از حقوق ماهانه خود را جهت کمک به مردم مسلمان مقاوم و مظلوم غزه تقدیم می‌کنیم.
همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس اظهار داشت: کاروان کمک رسانی به غزه که کاروانی آسیایی است و کشورهای آسیایی در آن حضور دارند به ایران رسیده لذا ما به آنها خیر مقدم می‌گوییم.


نوشته شده در چهارشنبه 89/9/17ساعت 10:14 عصر توسط گمنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak